AltF4 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Litt usikker på om dette er riktig sted å poste problemet mitt, hvis ikke beklager jeg. Saken er den at jeg titt og ofte mottar mail om at jeg har fått en melding her på forumet, men det viser seg at det er en beskjed jeg alt har lest - da via mailen og ikke fordi jeg satt pålogget her på forumet. Får gjerne samme mailen fler ganger også. Litt irritrende, fler som opplever dette og er det er kjent problem? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg får en mail hver gang jeg får en PM, uavhengig av om jeg allerede har lest den eller ikke. Tror forsåvidt det er noe du kan deaktivere; du får jo ganske direkte beskjed uansett! Endret 16. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Du kan enkelt og greit deaktivere varsling på mail når du får PM på forumet. Det gjør du på kontrollpanelet og "E-postinnstillinger" under "Alternativer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg