Avenged Sevenfold Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg har akkurat kjøpt meg en 60 GB harddisk til Xbox 360'n og vil flytte over de gamle filene fra min 20 GB harddisk. Jeg har brukt et Xbox 360 minnekort med 148 MB til å overføre save-filene mine, men jeg mangler fortsatt å flytte over de større filene. Jeg har feks map pakker til Gears of War 2, Lost and Damned, Rock Band sanger, Xbox originals spill osv som jeg veldig gjerne vil flytte over til den nye. Noen her på forumet som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Og dessuten, det står at minnekortet har 256 MB minne, men jeg kan bare bruke 148 MB. Det ville å ha hjulpet hvis noen visste hvordan jeg kan bruke hele minnet Endret 16. mars 2009 av KamillaX Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Enten kan du bruke kabel for overføring mellom harddisker, eller så kan du jo bare laste tingene ned på nytt. Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Laste ned alt på nytt vil koste penger, hvertfall rock band sangene, men den kabelen kan jeg nok skaffe meg. Takk, takk Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Det skal gå fint å laste de ned på nytt uten å betale for det. Så lenge du bruker samme Live-profil som du kjøpte innholdet med skal det gå uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå