Laland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ble spottet et 360 dev-kit hos utvikleren, så håper det kommer der også. Virker som et underholdende spill, men rettdferdiggjør ikke et nytt konsollkjøp! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ser kult ut, men som flere nevner det rettferdiggjør ikke kjøp av en ny maskin. Nintendo har gitt oss klar beskjed om hvilke målgruppe dem prioriterer så no buy fra meg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nå beviser vel et slikt spill som det her det motsatte? Well, your loss. ^_^ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ser litt kult og spennende ut, men virker som det kan svi litt på øyet etter et par timer. Litt mer behagelig kanskje med litt farger men er glad noen prøver litt nytt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nå beviser vel et slikt spill som det her det motsatte? Well, your loss. ^_^ Nintendo er bare for sent ute, om dem hadde lansert spill som dette i starten og ikke bevist dyttet den gjennomsnittlige spilleren til side for å gjøre plass til besteforeldrene mine så hadde det kanskje vært håp. Og at Nintendo i tillegg kjører en oppløsning som får 640*480 på en pc til å se bra ut hjelper ikke stort heller, men det er en helt annen diskusjon.... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Fint å se at det kommer spill som skiller seg litt ut. Men jeg holder meg unna. Hadde en dårlig opplevelse med No More Heroes. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Fint at gamer.no likte denne tittelen, men jeg visste på forhånd at dette ville bli bra. Folka i Platinum games har arbeidet med en rekke gode spill tidligere. Jeg liker hvordan grafikkstilen klarer å maskere Wii's svakheter når det gjelder hardware. Sega's 3 store Wii-spill ser ut til å innfri det de lovte. Først fikk HOTD: Overkill gode anmeldelser, og nå ser Madworld ut til å få enda bedre kritikk. Nå mangler det bare at The Conduit innfrir forventningene. Nintendo er bare for sent ute, om dem hadde lansert spill som dette i starten og ikke bevist dyttet den gjennomsnittlige spilleren til side for å gjøre plass til besteforeldrene mine så hadde det kanskje vært håp. 1. Nintendo har ingenting med dette spillet å gjøre bortsett fra at de beskyttet det da en foreldregruppe kritiserte spillet. 2. Hvis du virkelig tror at Nintendo har dyttet den gjennomsnittlige spilleren til side så er du enten: A: et offer for ekstrem propaganda. Eller: B: utrolig utdatert på wii-fronten. Nintendo har gjort det de har gjort siden NES.. Denne gangen har de dog lagd spill for andre typer spillere I TILLEGG til de andre spillene. Slik som Microsoft og Sony altså. Endret 17. mars 2009 av Leflus Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Fint at gamer.no likte denne tittelen, men jeg visste på forhånd at dette ville bli bra. Folka i Platinum games har arbeidet med en rekke gode spill tidligere. Jeg liker hvordan grafikkstilen klarer å maskere Wii's svakheter når det gjelder hardware. Sega's 3 store Wii-spill ser ut til å innfri det de lovte. Først fikk HOTD: Overkill gode anmeldelser, og nå ser Madworld ut til å få enda bedre kritikk. Nå mangler det bare at The Conduit innfrir forventningene. Nintendo er bare for sent ute, om dem hadde lansert spill som dette i starten og ikke bevist dyttet den gjennomsnittlige spilleren til side for å gjøre plass til besteforeldrene mine så hadde det kanskje vært håp. 1. Nintendo har ingenting med dette spillet å gjøre bortsett fra at de beskyttet det da en foreldregruppe kritiserte spillet. 2. Hvis du virkelig tror at Nintendo har dyttet den gjennomsnittlige spilleren til side så er du enten: A: et offer for ekstrem propaganda. Eller: B: utrolig utdatert på wii-fronten. Nintendo har gjort det de har gjort siden NES.. Denne gangen har de dog lagd spill for andre typer spillere I TILLEGG til de andre spillene. Slik som Microsoft og Sony altså. Vi sporer litt av her nå men... Det er vel almenkjent at Nintendo har vært store motstandere mot 18+ spill til Wii? Det er først nå i det siste det er dukket opp noen få og Gud veit hvorfor Nintendo synes det er ok nå? Nintendo med Wii gikk ut og sa i starten at Nintendo og Wii kommer til å satse hardt på "hardcore" gamers der ute, men etterhvert så uteble titlene og Nintendo forandret standpunkt til at Wii skulle satse mer på "casual" gamers og mennesker som aldri før har spilt spill før, deriblant mine besteforeldre. For å si det slik da..det er med god grunn Nintendo er å finne i lekebutikkene i landet rundt, det er et veldig barnevennlig produkt og jeg gjetter vilt med at det er så høyt som 85% rettet mot barn. Men det dukker sakte men sikkert opp noen spennende titler som bla Madworld nå. Gamers er en liten tilgivelig kjerne og jeg som bla har hatt en Wii tidligere synes ikke Madworld rettferdiggjør kjøp av en maskin......igjen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Det er vel almenkjent at Nintendo har vært store motstandere mot 18+ spill til Wii? Det er først nå i det siste det er dukket opp noen få og Gud veit hvorfor Nintendo synes det er ok nå? Fatal Frame 4 ble utgitt av Nintendo i Japan i fjor. Andre selskap har gitt ut spill som House of the dead 2&3, CoD: World at War, No More Heroes, Resident Evil UC, RE4 Wii edt. og Manhunt 2. Wii-spill med 18 års aldersgrense er med andre ord ingen nyhet. Nintendo med Wii gikk ut og sa i starten at Nintendo og Wii kommer til å satse hardt på "hardcore" gamers der ute, men etterhvert så uteble titlene og Nintendo forandret standpunkt til at Wii skulle satse mer på "casual" gamers og mennesker som aldri før har spilt spill før, deriblant mine besteforeldre. Har du glemt at Nintendo har gitt ut noen av de beste spillene denne generasjonen? SSBB, Twilight Princess, Metroid Prime 3 og Super Mario Galaxy havner ganske høyt oppe på listen iallefall. Mario Kart Wii, Fire Emblem, Wario Land, Batallion Wars, Super Paper Mario, Excitetruck viser også at Nintendo bryr seg om fansen. Glem heller ikke hvilke spill man kan få tak i via VC. Jeg tviler på at Secret of Mana appellerer til bestefaren din. Og når jeg ser på hvilke spill som er på vei("New play control"-serien, Zelda, Pikmin 3, Punch-out!!, Sin & Punishment, Excitebots og Another Code R), så har jeg vanskelig for å forstå hvordan noen kan påstå at de satser mer på casual gamers. Dessuten har Nintendo en rekke spillstudioer som ennå ikke har annonsert noen nye spill(F. eks Retro Studios, Sakurai's nye studio og Monolithsoft). Gamers er en liten tilgivelig kjerne og jeg som bla har hatt en Wii tidligere synes ikke Madworld rettferdiggjør kjøp av en maskin......igjen. Her er jeg helt enig. Wii har et altfor tynt utvalg av spill sammenlignet med PS3 og Wii. Personlig ser jeg på 2009 som Wii's store gjennombruddsår når det gjelder kvalitetspill. Mest pga at tredjepartsutgiverene endelig har fått ut fingeren. Endret 18. mars 2009 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå