TST Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 I Nintendos familievennlige atmosfære kommer Sega med motorsaga. Les mer Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har definitivt tenkt å skaffe meg dette Endelig et voksent spill til Wii. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dette kunne passet bra inn i spillsamlingen min =) Bra timing at jeg nettopp skaffet meg Wii xD Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jøss da var det snart duket for denne tittelen også. Må vurdere eit kjøp her altså Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har definitivt tenkt å skaffe meg dette Endelig et voksent spill til Wii. Det er ikke det første. Har vært skeptisk til dette her, var egentlig bare den grafiske stilen som gjorde meg noenlunde interessert. Men godt å høre at det ikke er noe agurk-spill Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Vurderer dette.. Det er godt med noe virkelig uortodoks avogtil. Hvis du setter pris på et godt eventyr eller liker å sette deg ned i godstolen med en kakao, er ikke dette spillet for deg. Må si jeg trakk godt på smilebåndet og humret litt for meg selv da jeg leste det. Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dette spillet ser så åndsvakt kult ut! Skulle gjerne hatt en Wii <_< Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ahh, lenge mellom godbitene på Wii, men når de først kommer er de noe for seg selv. ^_^ Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Å kalle dette et voksent spill tror jeg ikke blir riktig. blir det samme som å si at Doom er et voksent spill. heh... Endret 16. mars 2009 av thebutcher Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Å kalle dette et voksent spill tror jeg ikke blir riktig. blir det samme som å si at Doom er et voksent spill. heh... Tenkte å si noe av det samme. Men jeg setter pris på at vi får et slikt spill likevel. Er jo tross alt originalt og ikke minst på wii. Lenke til kommentar
memorextt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hadde faktisk aldri hørt om dette spillet, men så mange bra tilbakemeldinger skaffa jeg jo det, så skal teste det så fort jeg kommer hjem i dag nt Endret 17. mars 2009 av memorex Lenke til kommentar
rbr Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hadde faktisk aldri hørt om dette spillet, men så mange bra tilbakemeldinger skaffa jeg jo det, så skal teste det så fort jeg kommer hjem i dag nt teste det det kommer ikke ut før fredag 20. Lenke til kommentar
memorextt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) *ok* Endret 17. mars 2009 av memorex Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er ikke lov til å prate om slikt på forumet. Lenke til kommentar
ododooo Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Skal bestilles! B) Skal spille det etter at jeg har rundet "No more heroes" Også veldig kult!! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Å kalle dette et voksent spill tror jeg ikke blir riktig. blir det samme som å si at Doom er et voksent spill. heh... Eg ser på dette spelet som eit litt vaksent spel, men absolutt ikkje på grunn av valden. Heller på grunn av at dei tenker nye vegar og faktisk lykkast med det. Klarer ikkje helt å sette ord på det eg meiner no, men eg ser berre ikkje for meg ein typisk fjortis spele spelet utan å seie "OMG! Grafix sux" eller noko slikt, kanskje det kan vere eit teikn på eit litt meir vaksent spel? Men har jo sjølvsagt ikkje spelt det, så kven veit? Uansett, ein bra omtale dette! Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hørtes litt morsomt ut, men gidder nok aldri kjøpe en konsoll for å prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå