Jikla Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvem fra forumet skal på play i år? Jeg tar flyet inn til Oslo på torsdag og skal bo på plaza til lørdags morgen. Har i grunn også veldig mye dø-tid før konserten på fredag så trenger også tips til å finne på noe T_T Eventuelt så er jeg med og tar en pils etter konserten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Erik og jeg skal på Play! Er ikke myndig, så kan dessverre ikke være med på en pils etterpå. Hvilke seter har folka her da? Sier ifra hvilke vi har imorra - det er Erik som har billettene. Endret 15. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 pils/brus whatever. Bare å få samla ett par folk fra gamer.no etterpå eller før konserten Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hehe, det hadde vært moro! Kan jo få avtalt noe her i tråden! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Heldiggriser hele gjengen Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvis jeg husker riktig så skulle Joananas også. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg er helt klar for en liten duggfrisk etterpå! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tenkte bare det kunne være greit å skrive litt hva Play handler om i førstepost? Kanskje litt info om når, hvor og billettsalg osv.? Har litt lyst å dra på det da, er fantastisk hva musikere klarer å lage til spill... er jo det som faktisk lager stemning i spillet. Men dessverre blir det nok litt langt borte, i litt feil tid... så dere ser ikke Nesumar der, i år. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Tenkte bare det kunne være greit å skrive litt hva Play handler om i førstepost?Kanskje litt info om når, hvor og billettsalg osv.? Det hadde vært greit, så slipper jeg å google. Edit: Jeg googlet likevel. http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...amp;l=NO&C= Endret 16. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
JanF Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skulle gjerne vært der, men er på fjellet med familien da -_- Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 forstår janfr. Har gått glipp av TG mange år på rad nå også pga at familien skal på hytta på fjellet XD. Men Jeg reiser til Oslo om noen timer nå, kommer ikke til å ha tilgang til internet på 2 dager nå. Så hvis dere vil finne på noe på fredagen så send en melding til: 99162105. Og jeg skal sikkert på hard rock cafe på fredagen kl 17:00. Jeg kommer helt sikkert til å gå med en grønn "get a life" t-skjorte og en rød mario bombe lue for å skille meg litt ut fra mengden >.< Men jobb nå, så jeg har ikke tilgang i det hele tatt til internet i det hele tatt etter dette. Så hvis dere er med å finner på noe, så plx send en melding. Hadde vert gøy å fått samlet ett par gamere. Har veldig mye dø-tid når jeg er i oslo som sagt :< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kommer inn på fredag (to og en halv time fra skolen slutter klokken ett med litt margin, er inne før fire..) og kan helt sikkert være med på noe da. Kommer til å gå med en helt grønn genser, så jeg blir lett nok å kjenne igjen. Sender en melding når vi stikker ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå