Erik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Her kan du skrive ned og anbefale de live konsertene på DVD som du liker best. Jeg kan begynne: AC/DC - Live at Donington Linkin Park - Road To Revolution (Live at Milton Keynes 2008) Green Day - Bullet in a Bible Linkin Park - Live in Texas Anbefalte konsert DVDer: Skjul Erik anbefaler: AC/DC - Live at Donington Linkin Park - Road To Revolution (Live at Milton Keynes 2008) Green Day - Bullet in a Bible Linkin Park - Live in Texas Laland anbefaler: Green Day - Bullet in a Bible drugiS anbefaler: Robbie Williams - Live At Knebworth Atsjonas anbefaler: Depeche Mode - 101 nts anbefaler: Pink Floyd - Pulse Ally anbefaler: Isis - Clearing The Eye Seigmen - Fra X Til Døden Fenix anbefaler: MUSE - HAARP Ördög anbefaler: Metallica - Live Shit Binge and Purge Skogslik anbefaler: Throne Of Katarsis - Dead at Baroeg lolidude anbefaler: AC/DC - Live at Donington Iron Maiden - Rock In Rio Crimson Idol anbefaler: AC/DC - Live at Donington Pink Floyd - Pulse Iron Maiden - Rock in Rio og Live After Death G3 Live (Johnson, Satriani og Vai) Nimenoz anbefaler: Nightwish - From Wishes to Eternity - Live Nightwish - End of an Era Linkin Park - Road To Revolution (Live at Milton Keynes 2008) My Dying Bride - Sinamorata My Dying Bride - An Ode to Woe xXZorroZorXx anbefaler: Rammstein - Völkerball! Dimmu Borgir - The Invaluable Darkness (m/norsk flagg på cover) Amon Amarth - Wrath Of The Norsemen Rammstein - Live Aus Berlin Metallica - Live Shit KoRn - Live At Hammerstein Blind Guardian - Imaginations Through The Looking Glass Enslaved - Return To Yggdrasil - Live In Bergen Hvis det er noen som synes "Rock in Rio høres kjent ut så er det fordi det er verdens største Rock Festival. Her er litt info om 2008 festival: Skjul Rock in Rio Lisboa & Madrid (2008) The third edition of Rock in Rio took place in Lisbon, Portugal, on May 30-31 and June 1 and 5-6. The dates for Arganda del Rey, Madrid, were June 27-28 and July 4-6. Rock in Rio Lisbon May 30 James Morrison (canceled) Paulo Gonzo Ivete Sangalo Amy Winehouse Lenny Kravitz (and Daniel R.) May 31 Skank Alanis Morissette Alejandro Sanz Bon Jovi June 1 Docemania Just Girls 4 Taste Xutos & Pontapés Tokio Hotel Joss Stone Rod Stewart June 5 Metallica Machine Head Apocalyptica Moonspell June 6 Linkin Park The Offspring Muse Kaiser Chiefs Orishas Rock in Rio Madrid June 27 Alanis Morissette Jack Johnson Manolo García Neil Young June 28 Mando Diao El Canto Del Loco Tokio Hotel Carlinhos Brown July 4 Shakira Jamiroquai Amy Winehouse James Morrison July 5 The Police Alejandro Sanz Estopa Ivete Sangalo July 6 Lenny Kravitz Franz Ferdinand Chris Cornell Tiësto Endret 2. april 2009 av Erik Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bullet in a Bible er vel en av de få Live-konsertene jeg har sett på dvd, og det var en fornøyelig opplevelse. Green Day lagde et realt show ut av det, og imponerer ved å jogge rundt på scenen og fenger publikum skikkelig. Anbefales! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Husker jeg fikk Robbie Williams - Live At Knebworth for en del år siden. Jeg elsket den. Har nok vokst fra det nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Uten tvil Depeche Mode's 101. Mesterverk x100 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Uten tvil Depeche Mode's 101. Mesterverk x100 Er det de som har "Tainted Love"? Lenke til kommentar
nets Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Pink Floyd - Pulse , det beste sceneshowet ever, og noe av den bedre musikken man kan drive opp! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Jepsi pepsi. Ah, digger den sangen. Tipper at den er god live. *Går til youtube* Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg finner Tainted Love med alle andre band enn Depeche Mode. Link? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Depeche mode har laget originalen til både Tainted Love, og Personal Jesus. Begge har blitt til coverlåter til mange artister. Såvidt jeg vet, har ingen av DM sangene blitt laget av artistene. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, fant ikke Jonas må finne video til alle oss andre! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 "Tainted Love" ble skrevet av "Ed Cobb", og er like gammel som medlemmene i Depeche Mode. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Takk for at du ordner opp, nå må jeg finne en video med Ed Cobb. Btw. Innlegg nr 400 ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg hadde nesten rett. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Eneste eg har er AC/DC sin Plug Me In. Det er ikke bare fra en konsert men mange forskjellige. Live at Donington på blu-ray hadde vært noe Endret 16. mars 2009 av tine_yoghurt Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 av de 40 live dvd'ene jeg har så er Isis - Clearing The Eye og Seigmen - Fra X Til Døden mine favoritter Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 MUSE sin DVD "HAARP" Min soleklare favoritt hvor de spiller live @ Wembley stadium Lenke til kommentar
Bilael_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Metallica - Live Shit Binge and Purge Utfra de jeg har, og har sett, er dette uten tvil. Eneste feilen er at jeg ikke var tilstede. Det er to konserter, men kan bare velge en av de, begge to er like bra. Er den ikke i samlingen kan den absolutt anbefales. Endret 16. mars 2009 av Ördög Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Throne Of Katarsis - Dead at Baroeg Veldig god stemmning of bra live Dvd! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) De beste live konsertene noensinne må jo være Live at donnington (AC/DC) og Rock In Rio (Maiden) Endret 16. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå