Sebgun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg har tenkt på å bytte brukernavn ganske lenge nå, og siden jeg fant på Sebgun i 7. eller 8. klasse som en sammenslåing av for- og etternavnet mitt (og siden en i klassen min kobler det med noe perverst hver gang han hører det ) har jeg vokst fra det. Så da tenkte jeg at de hyggelige brukerne på forumet har en litt bedre fantasi enn meg. Foretrekker helst seriøse forslag som kan brukes over alt (bl.a. xbox live) og det kan (men må ikke) ha et fantasy-preg over seg. Takker på forhånd for alle tips Edit: skal dette forresten stå i "småprat" eller "helt andre ting"? Endret 15. mars 2009 av Sebgun Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Heter du Sebastian Gundersen eller noe sånt du da? Nei da, synes du har fått til en ganske god kombinasjon jeg. Jeg liker det som det er jeg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg synes det var et ganske kult brukernavn. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg syns du skal hete enten Sebgun eller Nostalgicerbest eller Nostalgicfan, eller noe! Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Det ser visst ut til at det er ganske enstemmig her. Så da blir det samme gamle navnet. Heter du Sebastian Gundersen eller noe sånt du da? Haha. Der traff du spikern på hodet gitt, men det var vel ganske åpenbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå