Gå til innhold

Hvilket Spill Skal jeg Velge???


Ice-E

Anbefalte innlegg

Jeg har da tenkt til å kjøpe meg et nytt spill men er veldig usikker på hvilket spill jeg vil ha. Har er gavekort på EBgames til 700kr så kan sikkert kjøpe et av forslagene med det. Så håper noen av dere vet om noen bra Spill ;)

 

Jeg har lagd en liste over noen spill som jeg vurderer å kjøpe i en tilfeldig rekkefølge.

 

1.Halo Wars

2.Fifa 09

3.Burnout Paradise

4.Far Cry 2

5.Fallout 3

 

Er også åpen for andre forslag!

Endret av Ice E
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville valgt en av disse:

 

Halo Wars,

Fifa 09,

Fallout 3

 

tilfeldig rekkefølge :)

 

Edit: Har kun prøvd Fifa 09 bittelitt hos en venn, syns det var konge i forhold til 08, og mange anmeldelser sier det er bedre enn Pro Evo spillet. Har ikke spilt annet enn Halo Wars demoen, men virker som mange syns det er fett :) Fallout 3 har jeg på PC :)

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar

Ville valg:

 

Far Cry 2

Halo Wars

og enten Fallout 3 eller Fifa 09

 

Far Cry 2 fordi du får flere timer med intens action og skyting, men det blir mye gåing/kjøring og oppdragene er ganske repeterende. Men dette får bare spillet til å virke enda mer realistisk.

 

Halo Wars fordi Halo-serien er en av spillene man må ha spilt, og en strategiversjon av dette kan ikke feile. Har bare prøvd det litt da.

 

Fallout 3 fordi man får et strålende RPG spill med flere timer av moro, selv om jeg mener Oblivion er bedre. Fifa 09 kommer på samme sted siden fotballspill har alltid vært moro, men spesielt siden det er et fantastisk bra spill å spille sammen med venner.

 

Lykke til:) Håper du blir fornøyd.

Lenke til kommentar

Fallout 3 er det eneste som jeg har av de, FarCry 2 har jeg prøvd på pc men sluttet å spille det av en eller annen grunn gikk vel lei..

 

Med Fallout 3 har du mye for pengene, mange timer med spilling og det går helt fint å spille igjennom det flere ganger da er forskjellige veier å gå i spillet. Å så er det jo en herlig stemning og grafikk. Fallout 3 er ett must til spill samlingen

Lenke til kommentar

Beklager for å gå litt offtopic her men:

Ser det er flere som bare skriver tittelen, og ikke forklarer hvorfor!

 

Når dere skal anbefale et spill til en annen bruker, så ta nå å forklar hvorfor dere mener han burde kjøpe det! Kom gjerne med både positive og negative valg.

Dere skriver jo bare tittelen for han/henne på nytt, som brukeren allerede har!

 

Kom med meninger og grunn... tittelen sier ingen ting!

Lenke til kommentar
Er også åpen for andre forslag!

 

 

Stikk i preplayed-hylla og finn deg et lass med spill for 700 kroner! Du får jo det billigste når du kjøper 3, så kjøper du litt andre spill kan du fint sitte igjen med 6 spill :)

 

Jeg snakker av erfaring ;)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...