Gå til innhold

Mic skurrer noe sinnsykt

Anbefalte innlegg

Jeg og en venn skulle spille CSS i dag og naar han ringte meg paa Skype sa han at det bare skurret noe jaevlig og han kunne hore seg selv selv om jeg hadde headset. Jeg har provd 2 forskjellige porter til mic, og vet at mic'en funker som den skal (provd paa annen PC). Jeg aner ikke hvordan det skjedde, men jeg husker jeg gjorde noe paa lydinstillinger i windows men ikke noe med mic. Men er det noen som vet hvordan jeg kan tilbakestille alle lydinstillinger i windows og Realtek HD Audio Manager? Eller at det er noe annet som er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og en venn skulle spille CSS i dag og naar han ringte meg paa Skype sa han at det bare skurret noe jaevlig og han kunne hore seg selv selv om jeg hadde headset. Jeg har provd 2 forskjellige porter til mic, og vet at mic'en funker som den skal (provd paa annen PC). Jeg aner ikke hvordan det skjedde, men jeg husker jeg gjorde noe paa lydinstillinger i windows men ikke noe med mic. Men er det noen som vet hvordan jeg kan tilbakestille alle lydinstillinger i windows og Realtek HD Audio Manager? Eller at det er noe annet som er problemet?

Hvis du har realtek kan du ihvertfall gå inn på sound manager>sound effect og der skal det være en stor reset knapp :)

Hvis ikke det funker aner jeg ikke, men du kan jo prøve å sette alt på fullt i volum kontroll eller noe sånt

Endret av Snapz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...