NoobCannon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg og en venn skulle spille CSS i dag og naar han ringte meg paa Skype sa han at det bare skurret noe jaevlig og han kunne hore seg selv selv om jeg hadde headset. Jeg har provd 2 forskjellige porter til mic, og vet at mic'en funker som den skal (provd paa annen PC). Jeg aner ikke hvordan det skjedde, men jeg husker jeg gjorde noe paa lydinstillinger i windows men ikke noe med mic. Men er det noen som vet hvordan jeg kan tilbakestille alle lydinstillinger i windows og Realtek HD Audio Manager? Eller at det er noe annet som er problemet? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg og en venn skulle spille CSS i dag og naar han ringte meg paa Skype sa han at det bare skurret noe jaevlig og han kunne hore seg selv selv om jeg hadde headset. Jeg har provd 2 forskjellige porter til mic, og vet at mic'en funker som den skal (provd paa annen PC). Jeg aner ikke hvordan det skjedde, men jeg husker jeg gjorde noe paa lydinstillinger i windows men ikke noe med mic. Men er det noen som vet hvordan jeg kan tilbakestille alle lydinstillinger i windows og Realtek HD Audio Manager? Eller at det er noe annet som er problemet? Hvis du har realtek kan du ihvertfall gå inn på sound manager>sound effect og der skal det være en stor reset knapp Hvis ikke det funker aner jeg ikke, men du kan jo prøve å sette alt på fullt i volum kontroll eller noe sånt Endret 16. mars 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå