Gå til innhold

Noen bruker min emailaddresse. Ta det alvorlig?

Anbefalte innlegg

Skulle bestille billetter på filmweb for første gang (velkommen etter) og måtte selvfølgelig registere meg. Problemet dukket opp da det sto at min email allerede er registert, noe jeg aldri har gjort. Det vil si at noen har brukt/bruker min email. Har ikke fått noen mail fra filmweb eller andre steder jeg ikke skulle ha fått, men liker likevel ikke at noen har registert min mail og evt missbruker den.

Hva burde jeg gjøre? Er det noe å bry seg om, eller kan det være alvorlig?

(Må virkelig beklage hvis noen mener at dette er feilposting, men dette er stedet jeg mener er mest riktig)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken glede skal de ha av å bruke den? De kan verken motta eller sende fra den. Du må faktisk oppgi et passord som er unikt knyttet til den adressen for å kunne sende/motta. Så jeg tror nok du må alliere de hjernecellene du har og spørre deg selv en gang til om du ikke har vært her før..

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg mail addressen din, men det kan jo hende at noen har skrevet sin egen feil, og tastet inn din, og krysset av for å ikke få noen info mail fra dem, og dette kan jo ha skjedd for en stund siden, slik at du tok registererings mailen deres for spam.

dette er bare ett forslag.

Lenke til kommentar
Så jeg tror nok du må alliere de hjernecellene du har og spørre deg selv en gang til om du ikke har vært her før..

Jeg har ikke iq sperre og vet veldig godt at jeg aldri har oppgitt mailen min på filmweb tidligere. Sender en mail i morgen og får se hva svaret blir. Registerte en konto på en av de andre mailene jeg bruker, men den bruker jeg svært sjelden og er derfor tungvint. Når jeg melder meg inne steder jeg vet at det er masse spam og tull så bruker jeg den mailen. Fungerer glimrende. Trenger bare å åpne den av og til for å slette litt.

Tviler på at noen missbruker mailen, men bedre føre var enn etter snar. Får håpe at de filmweb folkene kan hjelpe meg.

edit: Fikk dette da jeg på nytt prøvde å registere en profil med min email:

Feil ved registrering. Følgende felt(er) er ikke korrekt utfyllt:

"E-post adressen benyttes allerede av en kunde på billettluka.no.

Dersom du allerede har registrert deg som kunde på Trondheim Kinos billettbestilling (www.trondheimkino.no) kan du benytte samme brukernavn og passord til å kjøpe billetter hos oss."

Har aldri vært på billettluka.no, og heller aldri vært på kino i trondheim.

Lenke til kommentar

Kanskje en ide å trykke på glemt passord linken? Står rett under login-knappen.

Da vil du få en epost, på den epostadressen du oppgir, med passordet ditt. Får du ingen epost, så er det feil i systemet til filmweb. Er det et passord som ser helt ukjent for de, så har noen brukt epost-adressen din eller så har filmweb generert et nytt passord. Og er det et kjent passord så har hukommelsen din sviktet i varmen :wink:

Men ser ingen grunn til at noen skal ha misbrukt filmweb-kontoen din, siden du må skrive inn visa nummeret ditt hver gang og du ville ha fått en epost om alle billettkjøpene de har foretatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...