Einride Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Guns of the Patriots is the first PS3 game that uses a full 50GB dual layer Blu-ray Disc, even after extensive efforts in data compression Som betyr at om datamengden er den same på ein eventuell 360-versjon, blir spelet på 6 DVD-ar. Det må jo bli litt irriterande, sjølv om dei skulle klare å legge disk-skifta mellom kvar akt. Endret 16. mars 2009 av Crimson Idol Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er vel mer ment som en vits om utviklingen fra de forrige generasjons konsoller til PS3en en mobbing mot 360'n Lenke til kommentar
trellaern Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja Fenix den er genial. Når psycho mantis ikke finner noe memory card xD Jeg ser ikke på spøken som noe negativt mot Xbox 360. Også gøy å se hvor fokusert de er på pupper og så si alle jentene har cameltoe. Hver gang det er en dame inne i bildet er alltid fokuset på en av delene ;d Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Guns of the Patriots is the first PS3 game that uses a full 50GB dual layer Blu-ray Disc, even after extensive efforts in data compression Som betyr at om datamengden er den same på ein eventuell 360-versjon, blir spelet på 6 DVD-ar. Det må jo bli litt irriterande, sjølv om dei skulle klare å legge disk-skifta mellom kvar akt. For meg ville det vært like irriterende som en 2min installering mellom hver act Ja, jeg har spillet.. just saying! Det er ikke bare skog, grønne enger å blomsterlukt med PS3'n heller Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) 2 minutter installasjon mellom hver akt, HA, da hadde jeg heller tatt til takke med å bytte disk for det tar tross alt ikke to minutter å gjøre dette. Installasjon av deler av spille på PS3 er en irriterrende faktor og burde ikke vært tilfelle HVIS Ps3 hadde vært så uber som enkelte sjeler vill ha att den er. Rart men man trenger faktiskt ikke å installere en byte for å nyte spill på en 360 men må på de fleste spilla på en PS3. Er jommen ikke lett å bli klok på. Så når det gjelder multiplattformspill som RE5, Burnout osv så blir disse kjøpt inn på 360 for jeg vill spare byte for de ekslusive tittlene som kommer kun på ps3 så jeg vet ikke om Kojima burde mobbe 360 for da mobber han en konsoll som tvinger deg til å installere. Endret 16. mars 2009 av whackedorange Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Litt enig med Whackedorange her altså. Når jeg satt inn Resident evil 5 her om dagen og det var enda en installering ble jeg litt fortvila. Har brukt rundt 40gigabyte på harddisken og jeg har sånn 8 ps1 spill, ingen demoer, ingen musikk, og ingen filmer og fortsatt tar ps3 installsjonene så mye. Har liksom 16 xbox 360 spill og 97gigabyte ledig på harddisken. vet det er heftig off topic, men er brutale fakta. Endret 16. mars 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Einride Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 For meg ville det vært like irriterende som en 2min installering mellom hver act Hehe, sant nok. Men det er akkurat nok tid til eit toalettbesøk og å hente ein kald frå kjøleskapet, medan Snake tar seg ein kistespiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå