Roaa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg får forsatt følelsen av latter fra første gang jeg opplevde denne scenen i MGS4. (Tror få vil glemme denne), http://www.youtube.com/watch?v=PlnkKXy97LQ Vell, hva skjer med dette om spillet noen gang skulle dukke opp på xbox360? (Som ryktene sier) Endret 15. mars 2009 av Skolisse Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Den scenen er genial Vis det skulle ha blitt en X360 port, måtte vel noen ting ha blitt endret (Blu-Ray codec, snake bruker psp til å kjøre mrk. 2, fjerne ipod ettersom at det er en konkurent av microsoft) Jeg trodde i starten at dette var et spill som ville kommme til X360, men etter å ha spilt spillet tror jeg ikke at det kommer til å bli portet over. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Han bruker vel en PS3 kontroller til å styre mrk 2 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Utviklerne gir i hvert fall uttrykk for at de kan se fordelene til en PS3. Uansett litt morsomt. ^_^ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mk II den lille roboten som otacon styrer rundt med snake kjører på cell og Snake bruker en Ds3 kontroll til å styre den, klare hint om at det var enten et hint om teknologien de trengte for å lage metal gear solid 4, eller at dette er og blir et ps3 ekslusivt spill. Jeg undrer på om hvordan det ville vært på xbox. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Liker den Bra at Kojima blander inn humor Er også denne videoen: Ganske vanskelig å skjønne hvis du ikke har spilt 1ern Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Den scenen er genial Vis det skulle ha blitt en X360 port, måtte vel noen ting ha blitt endret (Blu-Ray codec, snake bruker psp til å kjøre mrk. 2, fjerne ipod ettersom at det er en konkurent av microsoft) Jeg trodde i starten at dette var et spill som ville kommme til X360, men etter å ha spilt spillet tror jeg ikke at det kommer til å bli portet over. Og iPod er ikke en konkurrent av Sony ?? De har da flust med mp3 spillere selv. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sorry, men dette har ingen ting med 360 å gjøre. Sett deg ned å spill MGS så skjønner du. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er det klippet i første post som ikke har noe med 360 å gjøre? Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Tolket ikke dette som noen mobbing av 360. Tror ikke det var ment som det heller. Var vel nettopp på det stedet man måtte skifte disk på MGS1. Det er med andre ord ikke snakk om mobbing av 360, men litt mimring. Endret 15. mars 2009 av qweac Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg tolket det også dithen at de heller viser hvor bra Blu-Ray er, ikke mobber Xbox 360. Og det er det jo ikke noe galt i. Lenke til kommentar
Roaa Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Derfor jeg skrev "mobber" ta det med en klype salt så går det nok Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Vi tar det at du skrev "mobber" med en klype salt, ingen fare. Spørsmålet er om dette har noe som helst å gjøre med Xbox 360. Det kan være fort å tenke sånn etter bilder som dette: Likevel er jeg usikker på om det var tanken bak det lille klippet. Endret 15. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hah, må si jeg lo godt da, ja Ingenting i MGS4 var som å returnere i Shadow Moses... Åh herrgud. Blir helt sentimental, jeg. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 @ Shampoo: Når "The best is yet to come" låta klikker inn på Shadow Moses..da snakker vi ståpils fra ein annen verden ^_^ Lenke til kommentar
Teqnology Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg får forsatt følelsen av latter fra første gang jeg opplevde denne scenen i MGS4. (Tror få vil glemme denne), http://www.youtube.com/watch?v=PlnkKXy97LQ Vell, hva skjer med dette om spillet noen gang skulle dukke opp på xbox360? (Som ryktene sier) Er da ikke nødvendigvis en spøk til 360, etter min mening tror jeg den videoen refererer til Metal Gear Solid på Playstation som var på to discer. Husker jeg helt korrekt så var det vel i Shadow Mosses det var disc bytte og i det første spillet, altså rundt samme stedet som den videonen kommer. Har forøvrig det originale spillet selv, men det er jammen meg mange år siden jeg gikk gjennom det sist, så si ifra hvis jeg tar feil, skriver ut ifra hukommelse. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er ein tullete referanse til akkurat det samme stedet der man bytter disc i MGS. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er ikke DvD'er sin lagrings kapasitet på rundt 8-9 GB? Såvidt jeg husker så er MGS4 på ca 30 GB, så det vil vell si 3-4 disker? Rett meg om jeg tar feil Var jo enda bedre nå den videoen der når jeg tenker tilbake på 1'en! Gosh, jeg savner PS1'en min :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå