Gå til innhold

Diablo 2 - Generell Diskusjon og Informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Takk til dere. Jeg fikk lyst til å spille D2. Får vel grabbe med meg en kopi fra butikken. Har til vane og miste D2 og WC3 spill.

Lenke til kommentar
Ingen som vil spille med meg på Hardcore altså?

Jeg løper nå rundt :) Ekke spenning uten hardcore vettu.

Kontonavnet er Bete så gi en lyd.

Jeg (Kalken) og (Aquilus) Spiller Hardcore Ladder ;)

Og er det noen som spiller på "Non-Ladder" så har jeg en haug med gear. Et par enigmas og masse andre runewords osv :) Gi meg en whisper eller no så kan jeg hjelpe deg igang, med gear, rush osv ;) Kan få deg til 70+ på et par timer ;P

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar

Da er jeg og to kompiser igang med å levle opp hver våre chars!

Hadde to fra før på denne ladderen, men er mye morsommere å starte en ny. Dessuten har jeg aldri vært no god med Barb. Mulig jeg levler sorcen mer i fremtiden:)

Har hvertfall en paladin level 14(tror jeg) nå, og mer skal det bli i morgen. Herlig å spille D2 igjen hvertfall.

Takk for inspirasjon til å starte på igjen :p

Lenke til kommentar
Ingen som vil spille med meg på Hardcore altså?

Jeg løper nå rundt :) Ekke spenning uten hardcore vettu.

Kontonavnet er Bete så gi en lyd.

Jeg (Kalken) og (Aquilus) Spiller Hardcore Ladder ;)

Og er det noen som spiller på "Non-Ladder" så har jeg en haug med gear. Et par enigmas og masse andre runewords osv :) Gi meg en whisper eller no så kan jeg hjelpe deg igang, med gear, rush osv ;) Kan få deg til 70+ på et par timer ;P

Spiller du? :p Den var ny.

Forresten, hvis det er andre som er som meg og ikke finner igjen cd-keyen sin, eller eventuelt ikke har spilt før kan D2 + expansion kjøpes her til 5 euro.

Lenke til kommentar
Spiller du? :p Den var ny.

Forresten, hvis det er andre som er som meg og ikke finner igjen cd-keyen sin, eller eventuelt ikke har spilt før kan D2 + expansion kjøpes her til 5 euro.

Hihi :D Ja, når jeg ikke drikker eller spiller Darkfall/Css ;P

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fikk lyst å ta opp spillinga igjen etter å ha lest gjennom tråden. Synd jeg lånte bort D2 med LoD for et par år siden, og aldri rakk å få det tilbake før jeg flyttet fra bartebyen. Det koster heldigvis ikke mye, får se hva jeg rekker etter eksamen :)

Lenke til kommentar
Funker diablo II på vista?? Jeg får det ikke til å funke.

Så sant de er patchet, fungerer det utmerket. Mulig det er mer kranglete under x64-utgaver, da.

Selv spiller jeg bare SP for tiden, orker ikke jaget på bnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...