Gå til innhold

Diablo 2 - Generell Diskusjon og Informasjon

Anbefalte innlegg

Må jo ta å spille på LAN heller da :)

Ta deg et par venner, hiv dere på local-game... så spiller dere igjennom spillet.... er sykt moro!

Er noe av det beste jeg har spilt på LAN egentlig, har hatt det sykt mye moro med å gjøre det slikt.

Ikke alt trenger å være FPS ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må jo ta å spille på LAN heller da :)

Ta deg et par venner, hiv dere på local-game... så spiller dere igjennom spillet.... er sykt moro!

Er noe av det beste jeg har spilt på LAN egentlig, har hatt det sykt mye moro med å gjøre det slikt.

Ikke alt trenger å være FPS ;)

Beste på LAN/over hamachi er Hardcore mode! Gir alt MYE mere spenning :D

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hardcore er knallmorro, men man må ha tålmodighet, ikke noe rush der i gården ;)

Hardcore er knallmorro, men man må ha tålmodighet, ikke noe rush der i gården ;)

Lenke til kommentar
Mulig, men greia er at ingen har lyst til å være han, fordi han er så kjedelig. Regner med at Blizzard fikser det i Diablo 3, men i Diablo 2 synes jeg aldri at Paladin har vært spesielt morsom.

Så eining, så einig. Aldri hatt sansen for Paladin i D2 eg heller. Han skal jo vistnok lett klare det meste solo, utan å stresse for mykje, men blehh.. kva skjer med å meistre ei utfordring?

Lenke til kommentar
Mulig, men greia er at ingen har lyst til å være han, fordi han er så kjedelig. Regner med at Blizzard fikser det i Diablo 3, men i Diablo 2 synes jeg aldri at Paladin har vært spesielt morsom.

Zeal og sacrifice er jaggumeg gøy! :p

Lenke til kommentar

Oooh, tror jeg skal begynne med mitt all-time favorittspill igjen i dag jeg gitt :D Fikk lyst til det nå! Skal selvsagt være Paladin :p Kan ikke fatte hvorfor dere synes det er kjedelig. Enda en ting jeg ikke fatter er alt snakket om "healer".. Healer trengs ikke, og har såvidt jeg vet aldri blitt brukt i diablo 2 når jeg har spilt.. Finnes selvsagt healing aura, men personlig liker jeg hammerdin med concentration aura eller smiter med fanaticism :D

Blir nok nødt til å installere D2 LOD i dag ja ^^

EDIT: Skrivefeil..

Endret av xXZorroZorXx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...