Gå til innhold

Diablo 2 - Generell Diskusjon og Informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at det mest utrolige med hele Diablo 2, var fighten mot.... ja, Diablo :)

For en syk jævel... det var jo utrolig hvor vanskelig han skulle være, spesielt singelplayer.

 

Husker også at jeg etterpå kunne få oppgradert en del av armoret, som da fikk min characters navn på seg.

Men om det var vanlig D2 eller D2LOD husker jeg ikke...

 

Ekspansjonen var forresten også veldig moro, skulle ønske de hadde laget flere egentlig.

Lenke til kommentar

Må du ikke laste ned de nyeste patchene uansett hvis du logger deg på Battlenet?

Men men, uansett... tror de fleste patchene skal være lette å finne med et lite googlesøk, men Jonas har sikkert også rett at de ligger på en av hjemmesidene :)

 

De holder vel enda på med patcher etc. siden det faktisk er noen som enda spiller det online?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det er jo helt ekstremt bra av dem og patche et 8 år gammelt spill. Å nevne en annen utvikler som gjør det samme skal godt gjøres.

 

Jeg håper det blir en mulighet til å resete statsene dine, dette har irritert meg en smule.

Lenke til kommentar
Er det mulig å tanke godt med et av Necromancer's skapninger?

Ja! Jeg har kommet meg til Diablo på nightmare ved hjelp av skjeletter. Så lenge du har noen med litt heavy angrep i backup så skal det være perfekt. Med 20 i skel-mastery og skel. så klarer de iallefall å holde strupetak Mephisto i en god stund mens jeg spidder med bone spear. Diablo tilintetgjør dem med et pust dessverre. Men ellers har jeg ikke møtt på motstand som klarer å ødelegge skjelettene. En summoner-necro tror jeg vil være den beste og ikke minst gøyeste tankeren å spille med. Mot bosser er han veik når han er alene, men du er jo ikke alene, så det skal gå fint.

Må innrømme at det mest utrolige med hele Diablo 2, var fighten mot.... ja, Diablo smile.gif

For en syk jævel... det var jo utrolig hvor vanskelig han skulle være, spesielt singelplayer.

Uff, han er ekkel. Brukte over 20 town portals med min summoner-necro for å ta han. Bone spear, flykt gjennom town portal, bone spear, flykt gjennom town portal, bone spear, flykt gjennom town portal, bone spear, flykt gjennom town portal... Bone spear var da på lvl 3...

Lenke til kommentar
Hva er dette Ladder og Non-Ladder du snakker om? :)

 

Closed B.net er delt opp i 2 deler, Ladder og non-ladder. 1gang i året ca, resettes ladder og alle characters blit transferet til non-ladder. Når ladder resettes må alle(som spiller på ladder) starte på lvl1 igjen (eller fortsette på non-ladder).

 

iff ju ønderstænd

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...