Gå til innhold

Diablo 2 - Generell Diskusjon og Informasjon

Anbefalte innlegg

Jeg vil naturligvis oppdatere førstepost etterhvert, men jeg synes vi trenger en Diablo 2-tråd :) Her kan vi diskutere spillet generelt, hva som er best å spille, hva det passer å spille sammen, hint og tips osv. Søkte, og fant ingen lignende tråder.

Si ifra om dere har bedre ideer til navn på tråden!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg syns dette skal bli en STOR Diablo tråd, der vi kan diskutere alt som har med Diablo å gjøre. 3ern inkludert.

Lenke til kommentar

Er det ikke allerede en Diablo 3-tråd? Synes allikevel det er greit å ha en tråd ekskusivt for Diablo 2, siden det er et år til D3 og da kommer fokuset til å gå bort fra D2, og over til spekulasjoner om D3. Håper at denne tråden kan bli en svær tråd hvor du får hint om karakteroppbygging og slikt.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Først kan jo jeg starte med å si at jeg snart skal lane LoD med to venner, altså tre i alt. Det er år siden vi spilte sist, og på den tiden spilte vi nesten ikke på nettet. Så jeg lurer på hvilke classes som er best til å gjøre hva? Er Paladin den eneste healeren? Er det mulig å overleve uten healer? Hvem er den beste tanken?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

En kraftig warrior er den beste tanken, spesielt hvis du bruker stats og attribute poengene dine riktig. Hadde du spurt for noen år siden, kunne jeg sagt alt om alt og alle, men nåh har jeg ikke spilt det på evigheter, så husken er litt lusken. Siden dere er 3, er det lurt med Warrior, som prøver og holde på alle, en paladin som gir dem bost med auras, og f.eks en mage som har veldig høy dps. Spell som Blizzard, altsa som tar flere fluer i en smekk, er knallfine.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ja, det vil jeg tro, spesielt hvis du har mange andre "skaptninger" som tar skade ved siden av. Iron ... Er vel den som tåler mest hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Har jo alltid hvert slikt at healere er det man trenger i grupper, men det er det som ikke finnes :)

Spilte en Paladin når jeg hadde Diablo 2, men dette var da bare singelplayer. Må innrømme at jeg har spilt morsommere klasser, så det blir neppe det jeg lager meg i Diablo 3.

En Necromancer eller noe slikt derimot, som har sykt med skademuligheter å gi fra seg... det frister litt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Witch Doctor er noe ala Necromancer, og Mage har også en lignende som jeg ikke husker navn på.

Edit: The Wizard :) Og Blizzard kommer på GDC, så vi får sikkert noe saftig å tygge på:)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...