Gå til innhold

Playstation 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har kjøpt playstation 1 med 5 spill for 1500 kr? Da har du blitt lurt så det synger! Det er vel en knapp som står ON/OFF tror jeg.

 

Vet du, mulig jeg tar feil, men detta må da være et troll.

 

1500 er alt annet enn en god deal for en PS1, med mindre det er en stor del nostalgi i bildet, og man er svært spesielt interessert.

 

Og man må nesten være blind for å ikke se den enorme av/på knappen på en PS1.

Lenke til kommentar

Hehe, tror dette må være en kødd.... kan ikke tenke meg at noen gjør noe slikt :blink:

 

Men tilfelle stakkar`n er sann, og lurer på hvor knappen er... så er det en stor rundt knapp på framsiden til Playstationen.

 

Den ene åpner diskluken, mens den andre slår den på... tror du kjapt klarer å finne ut hvilken som er til hva :)

Lenke til kommentar

Jo det er en fin pris sa han fordi han har puttet inni noe som heter sjipp som gjør at jeg kan kjøpe spill i kina veldig billig! spillene i norge koster jo 500 og 1000 med gittarr og mikkrofon! Kina er billig, men det er dyrt å dra dit da, men jeg får penger i juni... Fant på knappen

 

 

 

---------------------------------------------------------------

 

 

 

EDIT

 

Dette er en lekse til dere alle. Ikke la kontoen din stå pålogget på jobb, da kommer slemme kollegaer og lager emner og poster i hytt og pine. Beklager, var litt moro da :)

Endret av HauksA
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Nå misforstår du. Playstation 1 spill får du for 10 kr overalt, og det finnes ikke gitarspill til playstation 1, det er enten på 2 eller 3.

 

Edit: Hahaha :lol:

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...