danielzn2006 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nå har jeg nettopp lasted ned EVE , og prøver det ut. Har fått meg en ny fregatte. Er en Caldari Civire-person jeg. For en som har spilt WoW i snart 3 år så er det litt heftig å skal prøve ut EVE da interfacen er VELDIG forskjellig fra WoW sin. Må bare si det at jeg liker spillet så langt og har tenkt å fortsette utover trial-perioden, for å se hvordan det går. Tar gjerne i mot hjelp fra folk som har mer erfaring, så bare si i fra hvis du har lyst på en "noob" til å henge på deg og skryte over ditt erfaringsnivå Kisen min heter Martin Moonwalker , ellers blir det vel da9elzn . Har ikke hatt noe kontakt med folk ingame ennå så. mvh, danielzn Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er inne på spelet i ny og ne som "Hanken" (etternavnet mitt). Grunnen til at eg ikkje brukar mitt vanlege nick, Gusj, er fordig eg brukte det då eg lagde ein trial i 2004. Brukar å henge på "Norwegian"-kanalen som ein kan finne med å bla gjennom språk-kanalane i chat-menyen, så skriv gjerne der. Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du heter det samme in-game du også antar jeg morph? I såfall så trur jeg at vi har utvekslet ord et par ganger før... Så for dere som har lyst på et corp for å lære dere stuff: gå for Norcorp, er ikke medlem men er i Norcorp rekrutterings kannalen for en prat i nyogne.... hyggelige folk... ( heter forresten det samme in-game som forums nicket og... ) Nei, heter ikke det samme. Spilte tidligere som Aram Gishno, men solgte den characteren når jeg sluttet (første gangen) og gav isk'en til corpet mitt. Var aktiv til i høst som Mitsuni Abashadoni, men har sluttet å spille pga at Eve er lite forenlig med jobb og samboer Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Synes EVE er et av de beste mmorpg spilla jeg har vært borti. En slik frihet finnes ingen ikke i andre spill jeg kan komme på. Selv har jeg tre kontoer som jeg betaler i det. Og så godt som alle jeg spiller med har to kontoer. mens kanskje 1/4 av dem har fra 4-6 kontoer.. Absolutt konge spill. Virker litt hardt til å begynne med, men ingen spill er særlig gode vis du kan cruise gjennom dem uten vanskeligheter. Lenke til kommentar
Bushido Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det kommer en tid da Npc-killing/missions ikke fenger lenger, og da er neste steg for mange PvP, være seg i high-sec, low-sec eller i no-sec (0.0) space. Livet i 0.0 er helt annerledes enn livet i high-sec som blir beskrevet i artikkelen, der ute sloss svære allianser med tusenvis av spillere om solsystemer, stasjoner og verdifulle måner. Hard og brutalt, masse politikk og til tider action døgnet rundt Beste med PvP'en er at du faktisk mister skuta og alt du har ombord når skuta går i lufta Hjertebank og adrenalin så det holder når man setter ære og eiendeler på spill i intens PvP. Ellers så er det meste lov i spillet her unntatt isk-selging(ingame valuta) og exploiting av bugs. Vil du scamme? det er lov. Infiltrere andre corps/allianser? trust noone, spioner overalt Slakte noobs? det lar seg gjøre. Ta over markedet gjennom prissamarbeid og andre gråsone-taktikker? be my guest! Herske over hele 0.0 space? teoretisk mulig.. Spille med en haug andre nordmenn? Join Norcorp Tech på norge.no kanalen (ca 170 i corp) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Når kommer den patchen som gjør at man kan gå rundt på romstasjonene? Kommer denne også til å virke på planeter etterhvert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå