azeklor_InnleggNO Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hei. Jeg har nettopp skaffet meg en ny Logitech USB Desktop Microphone (Link) Men når jeg snakker i den på msn hører ikke den jeg snakker til noe, og når jeg prøver å ta opp lyd med windows' eget innspillings program kommer det heller ikke noe lyd, men viss jeg går under Kontrollpanel->Lyd->Innspilling, også finner miken min så hopper det noen grønne streker opp og ned for å vise at mikrofonen tar opp lyd.(jada, dårlig forklart ) Jeg har Windows Vista, men mikrofonen skal være kompitabel. Da jeg plugget inn mikrofonen for første gang installerte windows automatisk noen drivere, og på logitech sine hjemmesider står det at jeg ikke trenger å installere noen driver for å bruker mik'en. Hjelp! Hvordan skal jeg få miken til å funke? Endret 16. mars 2009 av azeklor Lenke til kommentar
azeklor_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Bare glem det, jeg fant ut hva som var galt. Jeg måtte velge hvilken mikrofon msn skulle ta opp lyd fra. Ganske rart egentlig når jeg aldri har hatt en mikrofon på denne PCen før Men iallefall, så trengs ikke denne tråden mer, en moderator kan bare stenge den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå