LucarioX Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen som vet hvor man får tak i en slik? Vil helst kjøpe over disk, ikke på nett. Bor i Oslo. Vært innom noen butikker, men ikke funnet den. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hørt at man kan få tak i det på Lefdal og Spaceworld. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 http://www.modnet.no/product_info.php?products_id=2582 f.eks Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nå sa vel trådstarter at han ville kjøpe i butikk. Ville sett og spurt litt rundt på Elkjøp, Expert, Spaceworld, EBGames, Platekompaniet etc. Er det noen som har det over disk er det vel dem! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 har prøvd å få tak i en sånn selv, ser helt umulig ut. Bestilte fra platekompaniet for noen mnd siden, men ikke hørt noe, og nå har de fjernet produktet fra nettsiden.. Hørt på elkjøp,game,ebgames osv osv uten hell og. På game hadde de riktignok en stk kontroller + adapter liggende på bakrommet, men var så dum at jeg ikke kjøpte. Trengte bare adapteren.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg tror jeg har sett en sånn på Spaceworld Megastore, men den er til ombygging, så kanskje Lefdal eller en stor elektrokjede? Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvis noen kommer over en nettbutikk som har den på lager, kan dere legge inn en melding her? Har prøvd å bestille en sånn i lengere tid nå, men ingen som har det på lager. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 expert i tønsberg har dem ihvertfall. for jeg jobber der og lurt på å kjøpe en sjøl så Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Var på Lefdal på strømmen og de hadde ikke, måtte til en Elkjøp butikk for å få tak i det sa de. Har dog ikke funnet noen Elkjøp butikker som har den heller. Synd jeg bor langt unna Tønsberg. Er ikke verdt to timers biltur. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 second that, om han som jobber der ikke har lyst til å sende til oss på postoppkrav:) hadde vært gull Lenke til kommentar
svennaa Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Selger min for 200+frakt. m/kvittering. Brukt veldig lite, hvis noen er intressert Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kjøpte min på den lokale Game-butikken. Lenke til kommentar
Carnil Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ser etter en slik en i Stavanger. Har prøvd Spaceworld, Expert, Elkjøp, Gamestop og Spiderman. Noen som har funnet? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Takk til Ryu forresten.. Funker knall Lenke til kommentar
Carnil Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Jargh! Finner den ikke på nett heller. Hva skjedde? Ringte Xbox-kundeservice i dag. De forsto ikke hvorfor Receiveren hadde forsvunnet fra markedet, produktet produseres enda. De hadde allikevel ikke noe med salg og distribusjon å gjøre - det var opp til de individuelle forhandlerne. Da var det utenlandske nettsteder igjen. Ikke så smertefritt det heller. Amazon sender ikke denne varen til Norge. Heller ikke Gamestop. Andre igjen sender, men da er prisen inkl. shipping altfor høy. The quest continues. Endret 3. april 2009 av Carnil Lenke til kommentar
svennaa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Takk til Ryu forresten.. Funker knall Bare hyggelig Lenke til kommentar
cornflakez Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 jeg veit at du sa at du helst ville handle over disk, og det skjønner jeg godt. men om du handler her er det gratis frakt til norge, eneste er kanskje at du må betale toll om det du handler kommer på over 200 kroner. bestillingen kan ta litt tid men ihvertfall så har du dette alternativet. du betaler med visa, og eneste du trenger betale er prisen som står(omtrent 75 kroner). jeg bestilte en gang ett headset til xboxen for 40 kroner og det var det eneste jeg trengte å betale, kan ikke klage på kvaliteten heller Lenke til kommentar
saitek_InnleggNO Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 hei fant den på www.norwestshop.no til 149,- tror det er en nettbutikk som holder til i bergen... Lenke til kommentar
fredrik_InnleggNO Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Du tror det? Sikker på at du ikke vet? To innlegg og begge to linker til Norwestshop. Dette lukter. http://www.toppselger.no/forum/member3543.html?sid=ad55b3b463d41fb8482ab7e70cd798c7 Jeg tror kanskje du gjør. "Hjemmeside: http://www.norwestshop.no" Endret 3. februar 2011 av fredrik Lenke til kommentar
saitek_InnleggNO Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Du tror det? Sikker på at du ikke vet? To innlegg og begge to linker til Norwestshop. Dette lukter. http://www.toppselger.no/forum/member3543.html?sid=ad55b3b463d41fb8482ab7e70cd798c7 Jeg tror kanskje du gjør. "Hjemmeside: http://www.norwestshop.no" jo vet nok det:), men ville bare si ifra hvor dere finner den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå