TCi_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fikk tak i det i dag. Skuffende dårlig så langt. Håper det blir bedre etter hvert. Tross størrelsen var Insane mange ganger bedre. Dette kan ikke måle seg en gang. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hundre prosent enig med deg, TCi. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fikk spillet i dag, og jeg må må si at dette var det kjedeligste spillet jeg har spilt på lenge. <_< Forventet mere! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Wow etter de 3 siste innleggene skal jeg ikke kjøpe det med det første, men heller bruke penger på red faction gurilla eller spare til en ps3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) aii slett Endret 8. juni 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Skal ha meg dette, det er jeg sikker på. Egentlig skulle jeg ha det på release, men har ikke fått somlet meg til å kjøpe det enda. Men etter de siste kommentarene i denne tråden er det mulig jeg drøyer det litt til det havner på £17.99 hos play.com. Har uansett Grid som såvidt er begynt på, og Midnight Club: Los Angeles som ikke er rørt enda. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg og en kompis har ved et par anledninger linka opp PS3ene våres med to TVer og internett. Artig å utforske landskapene sammen. Vi kjørte opp på spillets høyeste fjell, det er helsikes høyt. Du finner det i sonen i midten øverst i kartet. Jeg var ikke klar over dette før, mulig det er fler her som ikke er klar over det. Men når du kjører free ride i online modus så virker det nesten som om det fungerer som et mmo i blandt. Bare at det ikke er så sinnsykt mange online samtidig. For når vi endelig kom opp på toppen av fjellet så traff vi tre andre personer der. Men det virker som om du ikke ser andre spillere før du er relativt nærme, ca 500 til 1km fra hverandre. Etterhvert som jeg har spilt det synes jeg spillet bare vokser på meg. Men samtidig er det flere ganger så morro å sitte sammen med andre å spille enn å sitte alene å ture rundt. Til FUEL 2, som jeg håper kommer håper jeg ikke de fokuserer like mye på størrelse, for kartet er stort nok egentlig. Men heller fokuserer på at det er minimalt med lag, når vi kjører sammen med to skjermer er det tydelig at det er mye lag. Gjør kolisjonene bedre. Bedre skademodellering. Mulighet for å kjøre igjennom små trær med bilene, spesielt monstertruckene. Mulighet for å gire selv. Bestemme hvilket tidspunkt på dagen du vil at spillet skal være i eller om det skal være dynamisk, og i såfall hvor mange minutter en dag skal vare. Slik det er nå er det litt trått i blandt med nattan, spesielt når du har brukt lang tid på å komme deg til et vista point og det blir natt akkurat i det du kommer frem slik at du ikke får sett på utsikten. Hadde også vært greit å kunne lagre, nå i sted når jeg hadde brukt minst en halvtime, kanskje tre kvarter på å komme opp det fjellet så hadde det vært greit å kunne lagre. Spesielt siden PS3en min virker å være litt kokko, har låst seg tre-fire ganger mens jeg har spilt FUEL, og det skjedde selvfølgelig på toppen av fjellet. Kunne også tenkt meg flere ting å finne i landskapet, slik som bensintønnene. Har så langt 61 stjerner, en del vista points, liveries og kjørt på en del av lastebilene som kjører rundt som du får ting og tang av. Edit: Angrer ikke et sekund på at jeg brukte 599 kroner på dette, selv om det er svindyrt. Angrer sikkert senere når jeg er lei Endret 9. juni 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har vært på Mount Rainer Det var episk. Kjøre i evig nedoverbakke med snø så langt jeg kunne se i soloppgangen B) *frysninger* Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg gikk til GameStop for å kjøpe Red faction men siden de var tom endte jeg opp med Fuel og jeg ble faktisk posetivt overrasket. Jeg har spilt i rundt 5 timer totalt og kjørt 300km. Noe av det første jeg gjorde var å kjøre til det ene fjellet. Det tok lang tid men kom meg omsider opp på toppen hvor jeg nøt utsikten før kjørte i 200km/t ned fjellsiden. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Enig. Det er en nydelig opplevelse. Jeg delte den med en venn, og det ble bare enda mer episk Det du burde gjøre er å kjøre til Grand Canyon og kjøre ned fjellsidene el hva de nå heter. Det er kult. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har et lite problem. PS3en min låser seg etter en times, to timers spilling når jeg spiller FUEL. Andre som opplever dette? Redd jeg må sende maskina inn til rep, sendte laptopen inn i går, kjipt om jeg må sende konsollen inn og Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nå må de snart gå tom for slike ord de kan bruke Pure, Fuel, Grid, Dirt osv^^ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) WTF!? Dette var ikke SO1... -.-' *Sniker seg bort uten at noen ser det* Endret 10. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 WTF!? Dette var ikke SO1... -.-' *Sniker seg bort uten at noen ser det* Jeg så deg! :o Forøvrig skuffende at Fuel ikke leverer, hadde virkelig håpet at dette skulle bli den store hiten innen bilspill. Er jo glad i free-roaming, så det kan tenkes at jeg kjøper det på salg etter en stund. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nå må de snart gå tom for slike ord de kan bruke Pure, Fuel, Grid, Dirt osv^^ Åh, vi har igjen å spille Wheel, Tarmac, Pitstop, Front bumbper, Left signlight og Seatbelts. Synd FUEL ser ut til å falle litt igjennom, jeg var interessert i dette spillet. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Pitstop er brukt opp for lenge siden. http://www.mobygames.com/game/c64/pitstop Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 gleda meg lenge til dette, å ble ikke skuffa, men satan, så STORT det er. Størrelsen var noe jeg gleda meg til, men fy faen så stort der er, har bare prøvd offline modusen så langt, men håper de får gjort noe med mp lagen som er ifølge tidligere koment Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Bra noen liker det. Jeg kommer nok ikke til å starte opp dette igjen. Snakk om bortkastet penger. 30min spilletid for 600 kr. Endret 14. juni 2009 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå