Gå til innhold

Fuel tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ha meg dette, det er jeg sikker på. Egentlig skulle jeg ha det på release, men har ikke fått somlet meg til å kjøpe det enda. Men etter de siste kommentarene i denne tråden er det mulig jeg drøyer det litt til det havner på £17.99 hos play.com. Har uansett Grid som såvidt er begynt på, og Midnight Club: Los Angeles som ikke er rørt enda.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis har ved et par anledninger linka opp PS3ene våres med to TVer og internett.

Artig å utforske landskapene sammen. Vi kjørte opp på spillets høyeste fjell, det er helsikes høyt. Du finner det i sonen i midten øverst i kartet.

Jeg var ikke klar over dette før, mulig det er fler her som ikke er klar over det.

Men når du kjører free ride i online modus så virker det nesten som om det fungerer som et mmo i blandt. Bare at det ikke er så sinnsykt mange online samtidig.

For når vi endelig kom opp på toppen av fjellet så traff vi tre andre personer der. Men det virker som om du ikke ser andre spillere før du er relativt nærme, ca 500 til 1km fra hverandre.

Etterhvert som jeg har spilt det synes jeg spillet bare vokser på meg. Men samtidig er det flere ganger så morro å sitte sammen med andre å spille enn å sitte alene å ture rundt.

Til FUEL 2, som jeg håper kommer håper jeg ikke de fokuserer like mye på størrelse, for kartet er stort nok egentlig.

Men heller fokuserer på at det er minimalt med lag, når vi kjører sammen med to skjermer er det tydelig at det er mye lag.

Gjør kolisjonene bedre.

Bedre skademodellering.

Mulighet for å kjøre igjennom små trær med bilene, spesielt monstertruckene.

Mulighet for å gire selv.

Bestemme hvilket tidspunkt på dagen du vil at spillet skal være i eller om det skal være dynamisk, og i såfall hvor mange minutter en dag skal vare. Slik det er nå er det litt trått i blandt med nattan, spesielt når du har brukt lang tid på å komme deg til et vista point og det blir natt akkurat i det du kommer frem slik at du ikke får sett på utsikten.

Hadde også vært greit å kunne lagre, nå i sted når jeg hadde brukt minst en halvtime, kanskje tre kvarter på å komme opp det fjellet så hadde det vært greit å kunne lagre. Spesielt siden PS3en min virker å være litt kokko, har låst seg tre-fire ganger mens jeg har spilt FUEL, og det skjedde selvfølgelig på toppen av fjellet.

Kunne også tenkt meg flere ting å finne i landskapet, slik som bensintønnene.

Har så langt 61 stjerner, en del vista points, liveries og kjørt på en del av lastebilene som kjører rundt som du får ting og tang av.

Edit: Angrer ikke et sekund på at jeg brukte 599 kroner på dette, selv om det er svindyrt. Angrer sikkert senere når jeg er lei :p

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Jeg gikk til GameStop for å kjøpe Red faction men siden de var tom endte jeg opp med Fuel og jeg ble faktisk posetivt overrasket. Jeg har spilt i rundt 5 timer totalt og kjørt 300km. Noe av det første jeg gjorde var å kjøre til det ene fjellet. Det tok lang tid men kom meg omsider opp på toppen hvor jeg nøt utsikten før kjørte i 200km/t ned fjellsiden.

Lenke til kommentar
WTF!? Dette var ikke SO1... -.-'

*Sniker seg bort uten at noen ser det*

Jeg så deg! :o

Forøvrig skuffende at Fuel ikke leverer, hadde virkelig håpet at dette skulle bli den store hiten innen bilspill. Er jo glad i free-roaming, så det kan tenkes at jeg kjøper det på salg etter en stund.

Lenke til kommentar
Nå må de snart gå tom for slike ord de kan bruke :p Pure, Fuel, Grid, Dirt osv^^

Åh, vi har igjen å spille Wheel, Tarmac, Pitstop, Front bumbper, Left signlight og Seatbelts.

Synd FUEL ser ut til å falle litt igjennom, jeg var interessert i dette spillet.

Lenke til kommentar

gleda meg lenge til dette, å ble ikke skuffa, men satan, så STORT det er. Størrelsen var noe jeg gleda meg til, men

fy faen

så stort der er, har bare prøvd offline modusen så langt, men håper de får gjort noe med mp lagen som er ifølge tidligere koment

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...