Gå til innhold

Fuel tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo.... Men det tar en liten stund å unlocke hele mappet bare. Har gjort det snart.

Mini-anmeldelse:

+ Gigantisk verden. Tar sikkert 7-8 timer å kjøre fra en ende til en annen.

+ Variert verden

+ Mange og kule kjøretøy

+ Kul kjørefølelse

+ Ekstremt store hopp

+ De beste væreffektene noensinne

+ Mulighet for å lage egne baner

+ Online

- Ikke split-screen

- Blir litt ensformig

- Småkjip og repetiv musikk

Lenke til kommentar
Trodde unlockingen (norsk-engelsk ftw) bestod av å få muligheten til å fly dit, ikke at man ikke kunne kjøre dit fra starten av.

Stemmer det. Kan kjøre til en zone selv om du ikke har unlocka den. Men det tar selvfølgelig tid ;-)

Jeg er flink til å finne irritasjonsmomenter i spill, og selv om jeg digger Fuel (likevel ikke like bra som jeg håpet) så er det flere ting som irriterer meg.

Det er et bilspill, så enkelte ting irriterer mer enn andre.

- Ikke mulighet til å gire

- Stort sett er det bare å holde gassen inne, uansett om du kjører på motorveien, kjører ned eller opp en bratt bakke eller midt i skogen.

- Skulle gjerne hatt mulighet til å velge mellom høyt og lavt gir på enkelte biler, kanskje også bakhjul og firhjulstrekk.

- Som en over sa, reptererende musikk.

- Man MÅ vinne løpene, kommer du på andreplass er det bare å prøve på nytt.

- Kjører man på et lite tre som såvidt når opp over panseret på bilen er det bråstopp, i tillegg kan de være vanskelige å få øye på i høyt gress.

En annen ting som irriterer, og det er ikke bare Fuel det gjelder for, men stort sett alle nye spill.

Lyssetting, er ikke sikker på hva den riktige benevnelsen er. HDR lightning kanskje.

Se på dette bildet.

Legg merke til hvordan det skinner av grabben til gravemaskinen, tømmerstokken som er til venstre helt fremst i bildet. Det er så unaturlig, så voldsomt.

alan_wake_e309.png

På den ene banen jeg kjørte på i går så det ut som at den var av sand, pluss sterk sol så ble det til at veien jeg kjørte på så ut til å lyse opp sinnsykt sterkt. Forbanna irriterende, og rett og slett plagsomt for øynene. Skjønner ikke hvorfor utviklere absolutt skal ha slik overdreven form for lyssetting. Ton det ned ti hakk så ser det kanskje realistisk ut.

Anna enn det vil jeg bare si det er et flott spill jeg kommer til å bruke mange timer på :)

PSN nick: Alt-Ctrl

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Er det noe skademodellering på dette spillet? Om det er, er den god?

Det er en bitteliten skademodellering. Kan knapt se det, litt kjipt i grunn. Hadde håpet på noe lignende GTA, men det hadde vel blitt litt for drøyt med tanke på størrelsen.

Lenke til kommentar

Hvordan er skademotoren ?

Blir det bulker og eller deler som faller av? Slik som i Gta iv

EDIT: Så ikke 2 poster over :p

Men gleder meg til det kommer til PC :D

Bare synd det ikke var så bra skademodellering, hadde håpet på noe ala 1NSANE hvertfall.

Endret av Stigern
Lenke til kommentar

Er Fuel kommet ut eller ikke? Forhåndsbestilte fra absoluttspill, men har ikke fått det og på hjemmesiden deres står det ikke på lager. Sendte mail til de i forrige uke, men har ennå ikke fått svar :angry: Hva i alle dager har skjedd med den butikken??

Lenke til kommentar
Er det annen trafikk i dette spillet? Eller er du alene i denne verdenen? Finnes det noen motorveier, eller bare landeveier og natur over alt?

Finns motorveier hvor det kjører sivile.

Kult, har du et bilde?

Nei, men det klarer du sikkert å finne ;)

Lenke til kommentar
Kom ut for 3 dager siden, BioDex =)

Hva faen er det absoluttspill driver med da? Venter fortsatt på svar på mailen jeg sendte. Er det nye folk som har begynt der? HVA HAR SKJEDD??? Dette var jo butikken man kunne stole på, spill kom gjerne en dag før release, og svar på mail fikk man som regel etter noen timer. Rimelig frustrert nå, og har ganske sikkert handlet for siste gang derfra :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...