Joachim_F Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Denne fredagen er en lykkedag for de som liker å kjøpe spill på nettet. Les mer Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Høres fett ut. Må nok sjekke ut Peggle og Crystal Defenders, liker FF veldig godt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Peggle trenger jeg nok ikke, selv om jeg elsker det til PC. Crystal Defenders hørtes derimot interessant ut Lenke til kommentar
wiak Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 glemte jo World in Conflict: Soviet Assault man får kjøpt den på Steam, direct2drive Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg ser det. Til mitt forsvar, var det ikke på Steam da jeg skrev artikkelen. Jeg får ta det med i neste ukes oppdatering. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 glemte jo World in Conflict: Soviet Assaultman får kjøpt den på Steam, direct2drive Der tas det selvfølgelig forbehold om at du kjøpte den originale WiC fra steam også. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Men of War får du kjøpt på play.com for under 200kr inkl. frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå