Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har noen av dere prøv MafiaNo.org eller, jeg spiller spillet jeg kaller meg tombola. Det er drit kult, det går ut på at man utfører kriminelle handlinger og jobber seg oppover i rankene mot den høyeste ranken som er Leg.Don

Man kan også drepe andre medspillere eller kidnappe dem osv. Drit fett spill!

 

Vist noen av dere spiller så ta kontakt med meg slik at vi kansje kan bli venner i spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er minst en million tekstbaserte Mafia-spill på internett. NordicMafia er vel den som er mest populær i Norge. Ellers har man the Crims som er ganske stort uavhengig av nasjonalitet. Hva er det som gjør Mafiano så mye bedre enn andre slike Mafia-spill?

Basert på egne erfaringer med de som spiller slike spill, så må det være det at han allerede er blitt drept på NordicMafia.

Lenke til kommentar
Det er minst en million tekstbaserte Mafia-spill på internett. NordicMafia er vel den som er mest populær i Norge. Ellers har man the Crims som er ganske stort uavhengig av nasjonalitet. Hva er det som gjør Mafiano så mye bedre enn andre slike Mafia-spill?

Basert på egne erfaringer med de som spiller slike spill, så må det være det at han allerede er blitt drept på NordicMafia.

 

 

Eh... lage ny? uansett finnes så mange mafia spill at det er latterlig...

Lenke til kommentar

Finnes jo tonnevis av disse spillene. både i Mafiaform og helt andre... Kings of Chaos osv.

 

NordicMafia var vel det som ble hyppigst spilt i min ungdomsskole tid, spilte selv... men da de fleste begynte å bruke ekte penger på slike "poeng" som det kalles for å skaffe penger og våpen... så mistet jeg lysten.

Sånn er det nesten ofte, når ekte penger kommer inn (Tenker ikke på månedsbetalinger) blir som regel spilla ødelagt for meg.

 

Etter det har jeg ikke vært noen hyppig spiller av slike spill. Holder egentlig bare litt på med et askjeøvningspill sammen med Nøtte, som etterhvert viste seg å bli ganske lærerrikt.

Lenke til kommentar
Finnes jo tonnevis av disse spillene. både i Mafiaform og helt andre... Kings of Chaos osv.

 

NordicMafia var vel det som ble hyppigst spilt i min ungdomsskole tid, spilte selv... men da de fleste begynte å bruke ekte penger på slike "poeng" som det kalles for å skaffe penger og våpen... så mistet jeg lysten.

Sånn er det nesten ofte, når ekte penger kommer inn (Tenker ikke på månedsbetalinger) blir som regel spilla ødelagt for meg.

 

Etter det har jeg ikke vært noen hyppig spiller av slike spill. Holder egentlig bare litt på med et askjeøvningspill sammen med Nøtte, som etterhvert viste seg å bli ganske lærerrikt.

 

 

aksje spill? send pm

Lenke til kommentar

Ja, det er så forferdelig når ekte penger blir involvert i sånne spill. Jeg kunne aldri tenke meg å bruke ekte penger på tekst baserte nettspill. Et sted går grensen og når man begynner å betale for denne type "tjenester" så har du jammen meg passert den grensen for lenge siden.

Lenke til kommentar

Askjespillet heter Jottonia og er norsk, så ender med .no :) Men språket er på engelsk.

Er usikker om det er lov å legge ut slike linker, så jeg gjør det litt kamuflert.

 

Er bare å lage en liten konto, så begynner du med 16 millioner $penn, så er det bare å sette pengene i de riktige firmaene og selge til riktig tid :) Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...