Gå til innhold

Anmeldelse: Deadly Creatures

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter det jeg har hørt fra Wii fans skulle dette blir en av årets spill på Wii, kan ikke sies nå. Tror spillene til Wii har satt ny rekord for dårlige scores, glad min Wii er solgt...

Jeg antar at du også er enig i gamer's anmeldelse av Killzone 2? Siden du mener at denne anmeldelsen er representativ for spillets kvalitet, så er du vel enig med anmeldelsen av Killzone 2 også?

Deadly Creatures har for øvrig fått godkjent kritikk de fleste andre steder(over 7/10 i snitt).

Edit: Jeg vet du overdriver, men det var neppe noen som kalte dette et av årets spill til Wii. Det var riktignok et av spillene med mest potensiale, men som mange vet så betyr ikke det at spillet blir et av årets beste.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Synd, hadde også troen på dette.. Blir nok ikke et kjøp nå.

Du må ikke la en anmeldese stoppe deg. Ble selv overrasket over den lave karakteren, men dette er kun en persons vurdering. Spillet har fått solide 8 på IGN og 7,5 på gamespot og har et snitt på 73,82% på gamerankings. Jeg skal ha meg dette spillet, synes det ser og høres artig ut. Men det blir ikke kjøp enda siden jeg har såpass mange andre spill liggende.

Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt fra Wii fans skulle dette blir en av årets spill på Wii, kan ikke sies nå. Tror spillene til Wii har satt ny rekord for dårlige scores, glad min Wii er solgt...

Jeg antar at du også er enig i gamer's anmeldelse av Killzone 2? Siden du mener at denne anmeldelsen er representativ for spillets kvalitet, så er du vel enig med anmeldelsen av Killzone 2 også?

Det du sa der Leflus, var bare rett og slett teit. Har overhode ingenting med saken å gjøre :) Grine kan man gjøre et annet sted!

Lenke til kommentar

Men så har Killzone 2 ett bedre snitt en Deadly Creatures da, så Killzone 2 anmeldelsen er jo bare vås om playstation 3 fanatikere og PS3 hylekor, så skjerp deg Leflus, ikke snakk når du ikke har peiling på hva du prater om...

Viss vi skal bruke snitt, så ser med hva som ligger dårligst ann av dem to spillene...

Lenke til kommentar

Du må ikke la en anmeldese stoppe deg. Ble selv overrasket over den lave karakteren, men dette er kun en persons vurdering. Spillet har fått solide 8 på IGN og 7,5 på gamespot og har et snitt på 73,82% på gamerankings. Jeg skal ha meg dette spillet, synes det ser og høres artig ut. Men det blir ikke kjøp enda siden jeg har såpass mange andre spill liggende.

Nettopp. Jeg gav dette selv en 7-er på min side. Det er et interessant konsept som jeg tror enten du vil like eller ikke. Personlig syns jeg det er en forfriskende tittel, men den leverer ikke helt som den kunne ha gjort.

Lenke til kommentar
Men så har Killzone 2 ett bedre snitt en Deadly Creatures da, så Killzone 2 anmeldelsen er jo bare vås om playstation 3 fanatikere og PS3 hylekor, så skjerp deg Leflus, ikke snakk når du ikke har peiling på hva du prater om...

Viss vi skal bruke snitt, så ser med hva som ligger dårligst ann av dem to spillene...

Det er klart jeg vet at Killzone 2 har et høyere snitt. Det er sikkert et mye bedre spill også. Dette var ikke et angrep på Killzone 2. Jeg sier bare at det er tåpelig å påstå at denne anmeldelsen er representativ for kvaliteten til DC mens du samtidig ignorerer gamer's anmeldelse av Killzone 2.

Jeg har for øvrig veldig lyst til å spille dette spillet. Bare synd jeg ikke har en Wii for øyeblikket...

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Nå er man sjelden 100% enig med anmeldere, men jeg lar stadig anmeldelser stoppe meg. Ihvertfall om man har litt flere plattformer å spille på, så er det såpass mange spill å velge imellom at de med mideelmådige anmeldelser kan man fint hoppe over. Det er ofte en viss grunn til at spill får middelmådige anmeldelser.

AtW

Lenke til kommentar

Så du mener litt over 7 i snitt er middelmådig? Flere spill som Gamer.no har anmeldt har ligget godt under snittet. Om jeg husker riktig gav de Super Paper Mario en 6-er, mens flere andre sider gav det 8 og 9. Glad jeg ikke misset det selv.

Man bør sjeldent se på en side etter anmeldelser. Hadde det vært tilfelle hadde jeg gått glipp av flere underholdende spill selv.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Nå er man sjelden 100% enig med anmeldere, men jeg lar stadig anmeldelser stoppe meg. Ihvertfall om man har litt flere plattformer å spille på, så er det såpass mange spill å velge imellom at de med mideelmådige anmeldelser kan man fint hoppe over. Det er ofte en viss grunn til at spill får middelmådige anmeldelser.

AtW

Jeg liker at anmeldelsene er subjektive, men de kan fortsatt være en pekepinne for meg på om jeg vil skaffe spillet eller ikke. Hvis jeg ender opp med å ikke skaffe det, så kan det fint være at jeg ombestemmer meg hvis jeg ser spillet hos en kamerat eller noe.

Hvis det er noe jeg har bestemt meg for på forhånd at jeg skal ha så skaffer jeg det uansett. Tingen er at, i det siste har jeg blitt mer og mer selektiv når det gjelder spill. Jeg har alltid "utforsket" spill generelt, å det er så mye fra før på listen over ting jeg vil prøve (har flere spill liggende som jeg ikke har fått pakket opp enda en gang). Jeg kan ikke dedikere livet mitt til å prøve alt som potensielt kan være interessant/bra, det ville vært alt for tidkrevende da det ikke bare er spill jeg interesserer meg for. :)

Lenke til kommentar
Så du mener litt over 7 i snitt er middelmådig? Flere spill som Gamer.no har anmeldt har ligget godt under snittet. Om jeg husker riktig gav de Super Paper Mario en 6-er, mens flere andre sider gav det 8 og 9. Glad jeg ikke misset det selv.

Man bør sjeldent se på en side etter anmeldelser. Hadde det vært tilfelle hadde jeg gått glipp av flere underholdende spill selv.

Helt enig med deg. De ga forresten Super Paper Mario 4/10. Selv er jeg helt uenig i den karakteren, og mye mer enig med de som ga 8 og 9/10. Hadde jeg skulle kun gått etter anmeldesen til gamer.no der hadde jeg gått glipp av et kjempespill :)

Lenke til kommentar

Slik de fleste spillsider anmelder, så mener jeg 7 i snitt er typisk middelmådig ja.

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

AtW

Jeg liker at anmeldelsene er subjektive, men de kan fortsatt være en pekepinne for meg på om jeg vil skaffe spillet eller ikke. Hvis jeg ender opp med å ikke skaffe det, så kan det fint være at jeg ombestemmer meg hvis jeg ser spillet hos en kamerat eller noe.

Hvis det er noe jeg har bestemt meg for på forhånd at jeg skal ha så skaffer jeg det uansett. Tingen er at, i det siste har jeg blitt mer og mer selektiv når det gjelder spill. Jeg har alltid "utforsket" spill generelt, å det er så mye fra før på listen over ting jeg vil prøve (har flere spill liggende som jeg ikke har fått pakket opp enda en gang). Jeg kan ikke dedikere livet mitt til å prøve alt som potensielt kan være interessant/bra, det ville vært alt for tidkrevende da det ikke bare er spill jeg interesserer meg for. :)

Ja, for all del, om det er andre ting som indikerer at et spill er bra,så kan jeg godt prøve det. Ellers er jeg helt enig med deg, ihvertfall om man har andre spillplattformer enn kun Wii, så er det så mange gode spill å prøve at jeg ikke finner tiden til å prøve spill med middelmådige anmeldelser, sånn i tilfelle de er bra.

AtW

Lenke til kommentar

ATW, så du mener da, at du syns at alle spill skal være i kategorien klassisk/Veldig godt som _DU_ syns er gode selv? 7-8 er da jaggu meg Godt det, 5 er midt på tre, 3-4 er middelmådig og 1-2 er direkte bedritent syns jeg. Hele meningen med anmeldelser er jo at de ikke skal være _FOR_ subjektive, man vil da høre hva anmelderen syns om spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...