LarZen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Det er noen fan baserte grupper der ute som pusser opp gamle klassikere, spesielt innenfor adventure sjangeren. Kommer til å linke til sider hvor du/dere kan laste ned fra her slik. EDIT: Planen var å ha kun remakes av orginale spill, men det er endel bra "nye" versjoner der ute så vi tar dem med også. Jeg markerer spill som er 100% remakes med RM og "nye" versjoner med NY. RMKing Quest 1 : Quest for the crown NYBroken Sword 2.5 RMQuest for Glory 2 : Trial by Fire RMManic Mansion Deluxe RMLeisure Suit Larry 2 RMStar Control 2, the Ur Quan Masters Ved feil ang RM og bidrag til nye spill post så oppdateres tråden! Liste oppdateres etterhvert. Endret 16. mars 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Supert, jeg visste ikke at Broken Sword 2.5 var ferdig! Men det er vel en uoffisiell oppfølger laget av fans, og ikke en remake? I så fall kan du kanskje legge til Zak McKracken: Between Time and Space, som er litt i samme gaten, selvb om de kanskje går for ett litt mer moderne uttrykk. Jeg har ikke prøvd det selv, så jeg kan ikke garantere for det eller noe, men de har gjort ferdig en tysk versjon så det går jo an å teste det. Forhåpentligvis klarer de å oversette det til engelsk en gang... Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gamer hadde jo for en stund siden en artikkel om en remake til Star Control 2, the Ur Quan masters som kan finnes på http://sc2.sourceforge.net/ Et fantastisk spill som alle burde prøve. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Supert, jeg visste ikke at Broken Sword 2.5 var ferdig! Men det er vel en uoffisiell oppfølger laget av fans, og ikke en remake? I så fall kan du kanskje legge til Zak McKracken: Between Time and Space, som er litt i samme gaten, selvb om de kanskje går for ett litt mer moderne uttrykk. Jeg har ikke prøvd det selv, så jeg kan ikke garantere for det eller noe, men de har gjort ferdig en tysk versjon så det går jo an å teste det. Forhåpentligvis klarer de å oversette det til engelsk en gang... Vi venter litt med å legge den til i lista da den kun er ute på tysk, vært det en stund nå så jeg håper den engelske versjonen kommer snart. Lenke til kommentar
hals Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ultima V - Lazarus er en fabelaktig remake av Ultima V, og kom for et par år siden. Spillet krever Dungeon Siege, men om du ikke eier det er det vel verdt å betale et par hundrelapper for selv om du ikke spiller noe DS. Lazarus er en svært gjennomført mod, og et helt annerledes spill enn Dungeon Siege. Kanskje det beste rollespillet jeg har spilt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Ultima V - Lazarus er en fabelaktig remake av Ultima V, og kom for et par år siden. Spillet krever Dungeon Siege, men om du ikke eier det er det vel verdt å betale et par hundrelapper for selv om du ikke spiller noe DS. Lazarus er en svært gjennomført mod, og et helt annerledes spill enn Dungeon Siege. Kanskje det beste rollespillet jeg har spilt. Høres ikke dumt ut med dette går nok mer under Modifikasjons tråden til forumet, lag en tråd der så andre finner det lett. Er sikkert mange som har gått glipp av denne, deriblant meg Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 De lager jo Megaman 2.5D Out in the streets they call it murder. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hehe, minnet litt om Paper Mario. Men det er jo ikke noe negativt akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå