Gå til innhold

Nytt og gammelt for Resident Evil-fans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å legge ut en multiplayerdel som åpenbart kunne vært klart til release inkorporert i spillet er lavmål.

Virker som at alt liksom er greit å ta betalt for nå som alle konsollene har marketplace.

Enig. Dette er sleipt gjort av Capcom. Jeg er ikke særlig begeistret for portene av REmake og RE0 heller.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke særlig begeistret for portene av REmake og RE0 heller.

REmake skulle jeg kjøpt på ett blunk om de hadde sluppet det på XBLA eller PSN.

Jeg har 2 problem med portene:

1. RE0 og REmake fins allerede til GC. Wii-eierene har med andre ord tilgang på disse spillene allerede.

2. RE0 og REmake Wii har blitt lansert i Japan uten nevneverdige forbedringer. Dvs null widescreen eller skikkelig wiimote-støtte.

Jeg hadde ikke hatt noe imot portene dersom Capcom hadde gjort en like god jobb som de gjorde med RE4: Wii Edition.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke særlig begeistret for portene av REmake og RE0 heller.

REmake skulle jeg kjøpt på ett blunk om de hadde sluppet det på XBLA eller PSN.

Jeg har 2 problem med portene:

1. RE0 og REmake fins allerede til GC. Wii-eierene har med andre ord tilgang på disse spillene allerede.

2. RE0 og REmake Wii har blitt lansert i Japan uten nevneverdige forbedringer. Dvs null widescreen eller skikkelig wiimote-støtte.

Jeg hadde ikke hatt noe imot portene dersom Capcom hadde gjort en like god jobb som de gjorde med RE4: Wii Edition.

Enig. Selv har jeg både REmake og RE0 til GC. En ren port til Wii blir litt for meningsløst i tilfellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...