Joachim_F Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Capcom oppgraderer Resident Evil 5 og bombarderer Wii med relanseringer. Les mer Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Synes det hørtes litt drøyt ut å ta betalt for det nedlastbare innholdet til RE5. Men jeg er langt mer positiv til portingene til Wii. Da blir det nok endelig RE 1 på meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Å legge ut en multiplayerdel som åpenbart kunne vært klart til release inkorporert i spillet er lavmål. Virker som at alt liksom er greit å ta betalt for nå som alle konsollene har marketplace. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Å legge ut en multiplayerdel som åpenbart kunne vært klart til release inkorporert i spillet er lavmål.Virker som at alt liksom er greit å ta betalt for nå som alle konsollene har marketplace. Enig. Dette er sleipt gjort av Capcom. Jeg er ikke særlig begeistret for portene av REmake og RE0 heller. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da beholder jeg muligens Wii-en litt til.. DLC til RE5 er jo ultrakynisk, hvorfor ikke implementere dette i fullversjonen? "Klart i løpet av et par uker".. Særlig.. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Flott at det kommer mer RE-stæsj =) Me like! =) Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Litt teit var det at det ikke fulgte med selve spillet men FY FA** SÅ RÅTT =D Resident Evil 5 er drit fett i seg selv og at man snart kan laste ned en multiplayer versus funksjon er jo bare himmelsk Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er ikke særlig begeistret for portene av REmake og RE0 heller. REmake skulle jeg kjøpt på ett blunk om de hadde sluppet det på XBLA eller PSN. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er ikke særlig begeistret for portene av REmake og RE0 heller. REmake skulle jeg kjøpt på ett blunk om de hadde sluppet det på XBLA eller PSN. Jeg har 2 problem med portene: 1. RE0 og REmake fins allerede til GC. Wii-eierene har med andre ord tilgang på disse spillene allerede. 2. RE0 og REmake Wii har blitt lansert i Japan uten nevneverdige forbedringer. Dvs null widescreen eller skikkelig wiimote-støtte. Jeg hadde ikke hatt noe imot portene dersom Capcom hadde gjort en like god jobb som de gjorde med RE4: Wii Edition. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg er ikke særlig begeistret for portene av REmake og RE0 heller. REmake skulle jeg kjøpt på ett blunk om de hadde sluppet det på XBLA eller PSN. Jeg har 2 problem med portene: 1. RE0 og REmake fins allerede til GC. Wii-eierene har med andre ord tilgang på disse spillene allerede. 2. RE0 og REmake Wii har blitt lansert i Japan uten nevneverdige forbedringer. Dvs null widescreen eller skikkelig wiimote-støtte. Jeg hadde ikke hatt noe imot portene dersom Capcom hadde gjort en like god jobb som de gjorde med RE4: Wii Edition. Enig. Selv har jeg både REmake og RE0 til GC. En ren port til Wii blir litt for meningsløst i tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå