radiohodet Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Bone Wagon fra Grim Fandango Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg tillater meg å bumpe denne litt, fordi jeg synes det er en genial tråd. Jeg har nemlig jaktet på det største spill-fartøyet noensinne. Det største jeg fant var en Marathon-class Cruiser, over en kilometer lang fra Halo-universet. Noen som finner noe større? ^_^ http://halo.wikia.com/wiki/Marathon-class_Cruiser Endret 5. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Denne røveren er intet mindre enn 1782.2 meter lang. Er faktisk noen Covenant skip på 3600+ meter, men de var ikke illustrerte. - http://halo.wikia.com/wiki/Cruiser Edit: Denne setter det litt mer i perspektiv. Bildet over er den nest øverste. Edit2: Denne, som alle som har spilt Halo 2/3 burde kjenne igjen, er atter en gang enda større. Over 11 kilometer høy og 13 bred! Edit3: Bare for å sette det opp mot High Charity, Covenant's hellige by. Endret 5. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Jaanus Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Raven's Claw fra Jedi Knight serien (flyet til Kyle Katarn) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Regretful Pedophile har ett stykk badass flaggskip. Assault Carrier. 5346 meter, og jeg fant bilde. Det Forerunner-skipet på 11 kilometer var også ganske saftig, men er ganske pinglete i forhold til mange andre. Det veide bare stusslige 37 tonn. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Da det kommer til forskjellige størrelser er det ganske heftige forskjeller i EVE Online også.. STORT BILDE! Skjul Og jeg må innrømme at jeg synes Titanen "Avatar" ser ganske så rå ut. Mass : 2,278,125,000 kg Volume : 155,000,000 m3 (10,000,000 m3 packaged) Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Den "basen" i mass effect er nok også rimelig stor. Jeg husker selvfølgelig ikke navnet nå, og finner ikke noen informasjon om den, men jeg tror det var noe sånt at det levde flere millioner mennesker/aliens i byen der. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kan vel trygt si Halo leder i denne konkurransen eller? Error: Skjønner hva du tenker på, men det er jo ikke akkurat et fartøy? Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Nei, det er vel ikke det, men så vidt jeg skjønner kan den jo bevege på seg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Nå beveger du deg for det første inn i grenselandet kaldt Spoiler og for det andre så står den stille men den hjelper romskip med å bevege på seg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kan vel trygt si Halo leder i denne konkurransen eller? Error: Skjønner hva du tenker på, men det er jo ikke akkurat et fartøy? En Halo-ring har omtrent samme diameter som Jorden. Litt mindre, though. Nei, det er vel ikke det, men så vidt jeg skjønner kan den jo bevege på seg Tenker du på The Citadel? Den er også temmelig stor, ja! Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) The Citadel var navnet ja * Total length (open): 44.7km * Diameter (open): 12.8km * Thickness of Ward arms: 330m * Presidium diameter: 7.2km * Exterior armor thickness: 13m * Gross weight: 7.11 billion metric tons * Population: 13.2 million (excluding keepers) Edit: AltF4, jeg spilte aldri ferdig spillet, men jeg skjønner hva du mener nå etter å ha googla litt Endret 9. august 2009 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Citadel er det jeg tenker på i hvert fall. Og den er diger, men det ikke noe fartøy. Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det er jo ett skip i Mass Effect som er temmelig stort da... Sovereign Står at det har en lengde på over 2 km http://masseffect.wikia.com/wiki/Talk:Sovereign Her sammen med geth-dropships Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Bone Wagon fra Grim Fandango QFT. Desidert den beste! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Dinofly fra LBA 2 Håhå, den er evig fet, vekker gode minner Lenke til kommentar
Zarax Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 A-10 fra AIX mod til BF2. Yum Yum. Gattling gun er azzum <3 Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Epona fra Twilight Princess Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Leviathan fra Eve online 18044 meter lang. Kan bare drømme om å få laget og fly det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå