Materie Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Du nevner j10, men viser istedet et helikopter uten å nevne navnet på det Oo Uansett - angående poll vil jeg, før jeg vil lage en sådan, ha en god dose fartøyer først. Ellers er jeg redd langt ifra alle vil bli fornøyd over mangelen på sin favoritt Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Tar du å legger det som er nevnt i en liste i Førstepost da? Kunne vært greit å vite hva som har vært sagt osv. Endret 14. mars 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Du nevner j10, men viser istedet et helikopter uten å nevne navnet på det Oo Uansett - angående poll vil jeg, før jeg vil lage en sådan, ha en god dose fartøyer først. Ellers er jeg redd langt ifra alle vil bli fornøyd over mangelen på sin favoritt Prøv du å skriv APACHE helicopter Heter på spillet Cobra tror jeg I virkeligheten skyter det hellfire raketter som koster ****mye per stykk Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Du nevner j10, men viser istedet et helikopter uten å nevne navnet på det Oo Uansett - angående poll vil jeg, før jeg vil lage en sådan, ha en god dose fartøyer først. Ellers er jeg redd langt ifra alle vil bli fornøyd over mangelen på sin favoritt Prøv du å skriv APACHE helicopter Heter på spillet Cobra tror jeg I virkeligheten skyter det hellfire raketter som koster ****mye per stykk det helicopteret som var avbildet der er et Cobra. Apache er ganske anderledes, og ja, det bruker Hellfire raketter. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Brumak fra Gears of War 2 I en Brumak er man udødelig fordi den tåler helt utrolig mye. Av våpen har den noen kraftige raketter i tillegg til doble maskingevær som er mer dødelige enn noe mennesker noensinne har laget. Skjul Ship of the Line fra Sid Meier's Pirates Jeg husker ennå den dagen jeg fikk tak i et Ship of the Line. Dette er de sykeste skipene du får tak i, og jeg var den eneste piraten i hele karibien som hadde et. De er enorme, og har 48 kanoner og plass til opptil 450 ombord. I tillegg til å være det farligste kampskipet med desidert flest kanoner er den meget rask og utmanøvrerer alle trege galleoner. Skjul Vulture fra Halo Wars Disse enorme kampflyene er dyre, men når man først får tak i en har man et fartøy som sprer frykt på slagmarken. Den hamrer gjennom hva som helst med 4 maskingevær, og kan ødelegge en base på egenhånd hvis den tar i bruk raketter som skytes ut fra luke lenger bak. Skjul Endret 16. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Du nevner j10, men viser istedet et helikopter uten å nevne navnet på det Oo Uansett - angående poll vil jeg, før jeg vil lage en sådan, ha en god dose fartøyer først. Ellers er jeg redd langt ifra alle vil bli fornøyd over mangelen på sin favoritt Prøv du å skriv APACHE helicopter Heter på spillet Cobra tror jeg I virkeligheten skyter det hellfire raketter som koster ****mye per stykk det helicopteret som var avbildet der er et Cobra. Apache er ganske anderledes, og ja, det bruker Hellfire raketter. de ligner :rolleyes: Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Men ikke så mye at du skal ta feil mellom dem, med mindre man har bare sett det ene helikopteret en-to ganger. BTW: Maurader tanken (oppgradert) fra CNC Generals er genial. Bortsett fra to to folkene oppå den ene så er den helt lik som i orginalen. Denne viser en u oppgrqder og en oppgradert tank. Endret 14. mars 2009 av Chris93 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Men ikke så mye at du skal ta feil mellom dem, med mindre man har bare sett det ene helikopteret en-to ganger. BTW: Maurader tanken (oppgradert) fra CNC Generals er genial. Bortsett fra to to folkene oppå den ene så er den helt lik som i orginalen. Denne viser en u oppgrqder og en oppgradert tank. <_< Jeg lo Og for å ikke gå helt off-topic: Fallout 3 Vertibird Endret 14. mars 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg vil nominere clank fra rachet og clank Joda han er et framkomst middel han og! Kanskje ikke i like stor grad so mye annet men still! Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg for min del har lagt min elsk på Shadowmere fra Oblivion, bare å ri med den over hele Cyrodiil er epic. Glemte å nevne unicorn ifra samme spill, selv om Shadowmere er best (ifølge meg) er unicorn bare et så fint easter egg^^ Endret 18. mars 2009 av Hockax Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg liker vannskuteren i HL Og om hester er lov så må jeg nevne Epona. Endret 18. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 M274 Ultra-Light All-Terrain Vehicle (mongoose) fra Halo 3(skulle vært introdusert i Halo 2 Kilde) er jo bare epic. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Liker trallen i Banjo & Kazooie: Nuts n bolts. Er fantastisk å kjøre og kan komme seg rundt i ethvert terreng. Også har den et laservåpen Så enig, så enig. Den er bare for genial Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Septic Avenger fra Saints Row. Det er enkelt og greit en tankbils som spruter dritt. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 FAGGIO Ingenting slår å ta en kveldstur i Vice City's bakgater med polititet i hælene, mens du synger med på "Billie Jean" som går på radioen og sola senker seg i horisonten. Idyll. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe, var ganske komisk da den homofoben i parken stakk av på en Faggio. Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Må jo berre nominere Silt Strideren frå Morrowind. Første gangen eg såg han pissa eg på meg iBudget.exe Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Må vel nevne Reavers fra Gears of War 2, kjøretøy og kjøretøy, likevel et veldig allsidig fartøy, ikke bare er det en enormt raskt flyvefartøy, men den kan raskt lande og fungere som et bakkevåpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå