Materie Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Så jeg satt her og tenkte litt over alle de fine pollene vi har gående med karakterer, våpen og studioer. Så slo det meg at det vi mangler er en for fartøyer. Riktignok vet jeg ikke hvor mange fartøyer vi kan komme til å tenke på, så jeg tenkte å se om forumpopulasjonen har noen gode forslag. Selv vil jeg bidra med to - vet ikke hvilket jeg liker best, ettersom begge er herlige å kjøre^^ M35 Mako fra Mass Effect. Type 36 Hachimoto fra Battlefield 2142: Northern Strike Merk, det hadde vært fint hvis man la til bilder til fartøyene man nevner! Endret 13. mars 2009 av Materie Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 For det første; hvilket er best. Jeg er heller ikke sikker på din definisjon av fartøy, men hvis du mener kjøretøy generelt, vil jeg foreslå P-51 Mustang fra Battlefield 1942 Kanskje også Ghost fra Halo? Lenke til kommentar
Materie Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Hehe. Materie er trøtt, må vite, ikke forvent for mye av mine norskkunnskaper da Med fartøy mener jeg forsåvidt alt av transportmidler man kan styre i spillet. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Må få det ut! Jeg hata, noe veldig, det kjøretøyet i masseffect.. Var umulig og kjøre jo -.-' Derimot, hvor mange timer jeg har brukt på biler og fly i alle battlefield spilla, det har jeg ikke telling på Vet ikke om hesten min i oblivion kan telles som noe fartøy da xD Endret 13. mars 2009 av Giffesnaffen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Warthog fra Halo: Combat Evolved Deilig å kjøre, rått design og god fremkommelighet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Legg ut bilde da folk! Elephant fra Halo. En svær jævel i grønt. Edit: Lol, bildet ble litt rart. Endret 13. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Hornet ifra Halo 3/Halo Wars. Flygende kjøretøy med plass til tre folk (en i cockpiten( ) og en på hver side). Maskingevær og raketter med etterfølgningsmuligheter samt god fart og tilnærmet perfekte kontroller gjør den til mitt kjøretøy, måtte jeg velge et. Endret 13. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hornet'n er konge! Litt for nyttig på CTF Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 enig med lakus. her er eit bilde av warthougen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Highwind, Final Fantasy 7 Eller bare en Gullchocobo fra samme spill. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Må vel være TAC Tanken i Crysis Multiplayer, den var rå Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Engineer fly fra WoW Den er bare så RÅ! Also, bilene fra Mario Kart er sinnsykt kule: Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Pillar of Autumn fra Halo: Combat Evolved er utrolig stilig, og ikke minst stort! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Pillar of Autumn, er det bare jeg som synes den ser ut som en Assault Rifle i Halo? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Den multifunksjonelle rakketten med bein som lager hestelyder fra rayman 2. Den er skjør og sprenger hvis du krasjer i noe, men er utrolig morsom å styre du når mestrer den. Skjul Den måtte temmes først... Så kunne du løpe rundt med den over farlig terreng, opp bratte bakker, sprenge dører med den osv... Så kunne du løpe på alle sider av flater med den (super mario galaxy style)... Etterhvert kunne den fly, og så fikk den muligheten til å skyte med den slik at du kunne ta siste boss... Warthogen og Bansheen fra Halo er også veldig tøffe. Elsket å krasje bilene mot hverandre i halo:CE en med en kompis. Bowser bike i mario kart wii og den flame rod bilen i burnout 3 er også elsk. Endret 14. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Liker trallen i Banjo & Kazooie: Nuts n bolts. Er fantastisk å kjøre og kan komme seg rundt i ethvert terreng. Også har den et laservåpen Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Dodge Chargern i Half-Life 2: Episode 2 er jo stilig Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) The Arwing: Hvem kan vel glemme den episke romjagerflyet. Like effektiv i verdensrommet som i atmosfærene på forskjellige planeter. Arwing er tøff som fy, og har våpen som knerter selv de hardeste fiender. Med standard laservåpen som kan oppgraderes til doble lasere, samt b-bomber har man nok ildkraft til å ta de hardeste fiender (med en porsjon dyktighet med i bildet såklart). Flyveegenskapene til dette romfartøyet er selvsagt også helt geniale. Man kan ta barrel rolls, for ikke å snakke om muligheten for halve loops og hele loops. Dette er er et kampfartøy man ikke spøker med. Kampromskipet har også et lock-on targeting-system som lar en sende bomber direkte mot personen, og gjør det lettere å sikte på folk. Hva mer kan man si, det er tidenes en-manns kampromskip. Endret 14. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 J10 i battlefield 2 alle er artige fly. Men det aller beste: Lage poll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå