AtleBer Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er et hint vis du ser på linken til bilde, så vis du vil ha en utfordring så ikke se på den. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Er det muligens Dr. Who? Edit: Det var ett vilt gjett. Hvis det var riktig kan noen andre ta neste. Endret 2. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 hmm...En tidsmaskin i stuen, En brun sofa, og en Lenoard... Kan det være the Big bang theory? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 hmm...En tidsmaskin i stuen, En brun sofa, og en Lenoard... Kan det være the Big bang theory? Jupp. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det samme bildet er brukt her før Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Her er en haug med bilder for å gjøre det lettere. Hvis du vet svaret eller noen andre bekrefter det for deg er det bare til å forsette. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Buffy: The Vampire Slayer? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Buffy er selvfølgelig rett, bildene er tatt fra to av mine favoritt episoder: Hush, og sesongavsluttningen av sesong 4. (husker ikke navnet atm.) Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tenkte jeg skulle sparke igang tråden igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Åhhh. Herregud dette vet jeg. Ikke fordi jeg har sett den (og da er det ikke lysten det står på) men jeg er en stor fan av mannen med caps og kameraten hans som ikke er med på dette bildet. Sparer navnet hans for de som ikke vet det. Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Han har vært med i en episode av Doctor Who også. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Denne du lurer på? Endret 14. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Virker som en morsom serie, men nei. Kan også nevne at Simon Pegg hadde en liten gjesteopptreden i denne serien. Endret 14. august 2009 av Dofty Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 :o Ja det må han jo ha hatt siden det var han du hadde bilde av først Nå er jeg ute og kjører her, men det bildet der minner meg om en episode av I'm Alan Partridge - en av mine store favoritter. Kan ikke huske å ha sett Simon Pegg i den riktignok... Want me to lapdance for you? Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hahaha, ja det er I'm Alan Partridge. Så serien for første gang på NRK når de sendte gamle britserier (The Young Ones, Black Adder) i 2005 tror jeg det var. Holdte på å dø av latter! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hehe jeg kjente igjen bilen fra den episoden ja! Har faktisk serien på DVD! Ledd forbanna mye av den opp igjenom, og så den første gang på NRK selv når den gikk der. Men Simon Pegg er med? Hm.. Nå må jeg se om igjen. Gleder meg! Jeg er ikke egentlig av typen som ser så mye på serier så det blir en sang fra meg. En forholdsvis enkel en også. http://open.spotify.com/track/2ODTSqo27IaC7pe1RvAwoI Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det er den 3. episoden av sesong 1 Simon Pegg er med i. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Takk takk! Coogan har desverre blitt mer eller mindre borte for meg, jeg måtte smile når han dukket opp i Hot Fuzz (som jo også er med Pegg og Frost) og jeg visste jo at han var med i Tropic Thunder så det var i grunnen derfor jeg så den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå