Dofty_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Enda et bilde, kan også nevne at sesong 3 kommer snart. Endret 5. juni 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er riktig. Fy fasan for en morsom serie! Språket, kulturen, alt samma! Så sesong 1 og 2 ferdig på 3 timer eller noe sånt. Kjenner meg igjen også, har venner som er like som de gutta. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Beklager for seint svar siden ingen har tatt over: Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Dette er jo selfølgelig Doctor Who! En av mine favoritt episoder! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast, faster than you could believe, don't turn your back, don't look away, and don't blink. Good luck. Min og, hadde veldig lyst å svare på den selv, så var nødt til å anstrenge meg. Endret 8. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Fantastisk episode det der ja. Spesielt måten The Doctor snakka med dem gjennom easter eggs på flere DVD filmer! Her er neste: Informasjon_om_LCD2.doc Endret 8. juni 2009 av Dofty Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Min og, hadde veldig lyst å svare på den selv, så var nødt til å anstrenge meg. Imponert, særlig når jeg postet den episoden Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Det er Top Gear. Greit nok hint? Endret 9. juni 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Virchow Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Fifth Gear? Endret 9. juni 2009 av Virchow Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vrengtpolvott du har rett! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Noen andre kan ta neste Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jul i Tøyengata? Endret 10. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Det er Top Gear. Greit nok hint? ELSKER den episoden! B) Jeg har også lyst til å kjøre bil i ørkenen! Ligger på Youtube også og greier. Edit: Hmm.. Underbevisstheten min fanget opp quoten til Dofty.. :S Endret 10. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det er Top Gear. Greit nok hint? ELSKER den episoden! B) Jeg har også lyst til å kjøre bil i ørkenen! Ligger på Youtube også og greier. Edit: Hmm.. Underbevisstheten min fanget opp quoten til Dofty.. :S Det beste er jo når de ser den værste comb-overen! Hammond ser på han med en kikkert så snur han seg og ser at Hammond ser på han med kikkert. Trodde jeg skulle dø av latter da! Top Gear er fantastisk morsomt, spesielt de special episodene. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Det beste er jo når de ser den værste comb-overen! Hahaha! Ja, ikke sant!? De begynte å le av han og greier. Stakkars fyr. Hammond ser på han med en kikkert så snur han seg og ser at Hammond ser på han med kikkert. Trodde jeg skulle dø av latter da! Fikk ikke det med meg.. Men det var moro når to de skulle legge et hestehode eller noe i teltet til han andre. (Tror det var Hammond) "This is YOUR tent" Hahahahaa! Top Gear er fantastisk morsomt, spesielt de special episodene Er mange av de som er på Youtube. Favorittene (av de som er på Youtube) er Car Darts, den episoden der Hammond skal komme seg ut av en synkende bil og også den der de skal kjøre tvers over Japan. B) Oj, det ble lit mye spam.. [/spam] Endret 10. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå