AltF4 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Detta er vel den nye bilen fra Knight Industries? Endret 9. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg tør ikke se den nye Knight Rider-serien, jeg har for mange romantiske tanker om den gamle. Så litt på youtube i sta når jeg fant ut at Peter Cullen hadde en stemme, men det bekreftet bare mine dystre tanker Peter Cullen får forsåvidt aldri blitt galt, selv ikke i Ole Brumm Er i grunnen i beit for oppgaver, noen andre kan ta neste Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Doctor Who - Silence in the Library eller Forest of the Dead Hvorfor så jeg ikke dette før nå :o Endret 12. mai 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Begge bildene er fra Silence in the Libary ja, som da er en av mine all-time favoritter. Satt faktisk å lurte på hva som hadde hendt da det tok så lang tid, din tur! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hehe, bra episode ja. Må få sett den igjen Og beklager at det tok tid Så ikke det første bilde først, kjente bare igjen armen til doktoren Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) ho har jeg sett... criminal minds? er dette rett er den fri for nestemann da jeg logger av snart D: EDIT: Det er CSI Las Vegas eller bare CSI om du vil sitter og ser det nuh Endret 12. mai 2009 av Svenning Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hehe, CSI var det ja. Måtte ta nykommeren som ikke er superstjerne fra før Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Siden ingen har tatt en ny en, tar jeg en: Denne burde de fleste klare. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 eeeeeeeeeeeeeeeh... Torchwood? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Det å ha alle hovedkarakterene og navnet med i bilde var vel ikke akkurat et sjakktrekk. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Var bare å få tråden startet igjen fordi ingen hadde lagt ut ny oppgave Noe som tydeligvis ikke hjalp. Endret 15. mai 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Selv om det verken har gått 8 timer eller er min tur legger jeg ut neste for å ikke la tråden dø igjen. Håper Wartom kan tilgi meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå