Kiro Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Nei ikke den heller Kommer med nytt bilde snart, skal bare finne frem dvden... Edit: Endret 1. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Hint: Basert på en veldig kjent tegneseriehelt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er ikke Lois & Clark da? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Det er selvfølgelig helt riktig (heter forresten Lois & Clark: The New Adventures of Superman) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Visste det, orket bare ikke skrive hele navnet. Denne oppgaven blir kanskje litt vanskelig så slenger med at det er laget en tegneserieparodi av denne serien. Edit: Tegneserien er laget av WB. Serien (bildet) er fra starten av 80-tallet. Edit2: Tegneserien handler om en kjent looney tunes figur. Endret 2. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Huff så vanskelig dette skulle være. Hvis jeg sier at tegneseriefiguren er Duck Dodgers (aka Daffy the duck) da. Og legger ut nytt bilde. Hint: Stokk litt om på Duck Dodgers så får du navnet på hovedpersonen- Endret 2. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Buck Rogers? EDIT: Buck Rogers in the 25th Century er vel det fulle navnet. Endret 3. april 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Magikerne på Waverly Place, men er det ikke Dofty sin tur? (vist han hadde rett that is) Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Vet ikke hva serien heter men må innrømme at jeg så på egenskaper på bildet hvor det ikke var endret navn *luring* Wizards of Waverly Place? Kan det stemme? Edit: Aww Ehtram er rask Endret 3. april 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Takk for det, men bare for å få tråden igang gjen legger jeg ut denne Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det var ikke Dofty's tur pga. det hadde gått 2 timer Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Regelen er 8 timer etter du har fått bekreftet at svaret faktisk er riktig, og han hadde ikke fått det bekreftet enda Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen hint? er helt blank, jeg.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Og hint skal det bli Lenke til kommentar
Grumpington Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Reaper og hvis riktig er oppgaven åpen for en annen har ikke tid til å finne bilde Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Reaperog hvis riktig er oppgaven åpen for en annen har ikke tid til å finne bilde Farsken hvorfor gjettet ikke jeg det? :/ Siden oppgaven er åpen så tar jeg neste En lett en tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå