Gå til innhold

Den Offisielle Skrytetråden!

-ErlendA-

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det hadde vært kult å lage en tråd hvor folket kan skryte om noe. Litt fun!

Vær vennlig å merk deg disse punktene

Ønskelig:

Personlig skryt

Morsom skryt

Skryt om andre ting (nettsteder, spill, musikk o.l)

Skryt om andre personer (brukere, kjendiser, artister o.l)

Uønskelig:

Uetisk holdning

Seksuellt skryt (Ja, det har jeg vært borti!)

Ellers alt annet fra Retningslinjene

Jeg begynner med:

- 7,74 på 60-meter

- Totalt 104 kills på CoD4:MW Team Deathmatch

- Musikk: Bruce Springsteen - Zero and Blind Terry | Spotify HTML URI

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte en modifisert utgave av Left 4 Dead spillet i dag sammen med en steam venn og en annen spiller.

Han satte opp en server med spillet og vi hadde de helt utrolig festlig siden han gav oss alle "Gud modus" (God mode) + at han styrte "the director" og vi kunne bevege oss lynrask gjennom de forskjellige kampanjene.

Jeg fikk også oppleve noen kulisser i Left 4 Dead som jeg aldri har sett før. Der fant vi en båt og et par brygger og en forferdelig flott utsikt utover havet i Left 4 Dead (ja, det finnes faktisk hav i dette spillet...).

Fikk litt assosiasjoner til Crysis og GTA IV. God mode var helt rått og forferdelig morsomt, en masse tanks og en god del hekser ble lagt inn, lyden av dem var bare helt sinnssyk...altså en gruppe hekser som spawner samtidig.

Vi utførte også masseslakt av zombier, og disse ble sikkert fordoblet X antall ganger i forhold til de vanlige flokkene av zombies som spawner i Left 4 Dead. En helt utrolig opplevelse og en litt anderledes Left 4 Dead :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, jeg kan skryte at Mega64! Har aldri sett så morsomme spill sketsjer som de lager! :D De gjør om spill til virkelighet :p Sjekk selv: http://mega64.com/ og http://www.youtube.com/mega64

Video:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

Så kan jeg skryte av Pure Pwnage, en morsom serie om en gamer som er ganske bra og morsom. www.purepwnage.com og youtube: http://www.youtube.com/user/KylePP

Video:

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har hatt en knallhelg i trysil, og fikk til dette:

- 180

- 360

- Criss cross

- Rail

- Rotere på funbox

- Gigantiske grab på gigantiske hopp.

Jeg er stolt B)

Lenke til kommentar
Takket være meg kan personer født imellom første januar og 31. mars begynne på skolen et år tidligere, hvis de velger å gjøre det. :)

Tell me how :blink:

Men jeg springer 60 meteren på sinnsyke 7,43(Helt sant)

Har 2,08 Kpd i CS:S(lenge siden, men likevel)

Lenke til kommentar

Hvordan? Det er jeg jaggu ikke sikker på! Alt jeg vet, er det at jeg er norges første tilfelle av det. Er født 6. januar, og var (visstnok) så drit lei barnehagen, og valgte å begynne et år tidligere. Pappa tok det opp med Kragerø's daværende stortingsrepressentant som fikk passert det på tinget. Hadde det ikke vært for meg hadde ikke noe av det skjedd.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det er jo valgfritt, og det kommer helt ann på modenhet. Litt kjipt å være født 1. Januar. Da hadde jeg heller valgt å være yngst enn eldst.

Lenke til kommentar

Ikke for å ødelegge boblen din Laland, men har flere 1989-venner/venninner som gikk i samme kull med de som er et år eldre. Og hvis jeg husker rett så er du 1993-modell, så du var nok ikke først :p

Men for ikke å gå helt OT:

-Ble General på Killzone 2 idag.

-Ble Korporal 3 mnd tidligere enn alle andre fra mitt kull da jeg var i armyen.

Lenke til kommentar
Hvordan? Det er jeg jaggu ikke sikker på! Alt jeg vet, er det at jeg er norges første tilfelle av det. Er født 6. januar, og var (visstnok) så drit lei barnehagen, og valgte å begynne et år tidligere. Pappa tok det opp med Kragerø's daværende stortingsrepressentant som fikk passert det på tinget. Hadde det ikke vært for meg hadde ikke noe av det skjedd.. :p

Hvor mye valg er det når du er 4-5 år?

Det er ikke som om en liten tass skulle ha sagt:

Pappa, etter nøye omtanke har jeg bestemt meg for å begynne på skolen et år tidligere.

Veldig kverulerende vi skulle være da? Les nå ihvertfall posten! :)

Var forøvrig sikkert ikke den første, men gjorde det mye lettere for andre å gjøre det samme! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...