Aashild_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som har tenkt seg på lanseringsfesten for Resident evil 5 på betong idag eller ? Lenke til kommentar
Aashild_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Det var dødsfett Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Dette er et multiplatform-spill (for konsoller) og burde i så måte også plasseres i Felles-kategorien. Jeg flytter tråden og lar en link ligge igjen, så undrende brukere finner tilbake til tråden. Snorre Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hadde vært kult å være der, men jeg antar at det var 18+ akkurat som Gears 2 L-festen? Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 hadde vip ticket, men orka ikke styre innover til oslo. Ene jeg jobber med var der da. Han sa det var ganske artig:) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vi må vel også få høre litt fra de som vant Gamer.no konkurransen? Hørtes veldig kult ut, skulle ønske det var mulig for meg å kunne dra på noe slikt... får se engang i fremtiden. Kommer vel sikkert ut videoer og litt av hvert snart Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gamereactor har skrevet litt om lanseringsfesten og noen bilder. http://gamereactor.no/nyheter/116670/Resident+Evil+5-fest/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det så jo brukbart spesielt ut. Sikkert moro for de som var der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå