Gå til innhold

Jeg klarer ikke å spille online. Noen som kan hjelpe meg?

Vulcanod

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har just fått hawx til ps3, og jeg klarer ikke å spille online.

Jeg er 14 år, har ps3 network acount og faren min har skrudd av foreldrekontroll. Fremdeles virker det ikke. :blink:

Noen som vet hva jeg skal gjøre? Det er 12års grense på spillet.

Når jeg prøver å spille online kommer det:

There is a playstation network account restriction in place that prevents you from using this feature.

Jeg ville vert taknemlig hvis noen kunne hjelpe meg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff... Har du registrert deg som 14 år? Skulle bare satt date of birth på 1979 eller noe. Sparer deg for mye stress.

Høres ut som det er noen form for sperre som holder deg ute, registrer en ny konto eller hva mann gjør på PS3, så bør det vell gå?

Glad jeg har xbox... :p

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har just fått hawx til ps3, og jeg klarer ikke å spille online.

Jeg er 14 år, har ps3 network acount og faren min har skrudd av foreldrekontroll. Fremdeles virker det ikke. :blink:

Noen som vet hva jeg skal gjøre? Det er 12års grense på spillet.

Når jeg prøver å spille online kommer det:

There is a playstation network account restriction in place that prevents you from using this feature.

Jeg ville vert taknemlig hvis noen kunne hjelpe meg ;)

Det skjer det samma med xbox.

registrer ny account, og be faren din om og gi faen i og putte foreldrekontroll på.

Lenke til kommentar

Lag en ny bruker, jo fortere jo bedre. Jeg gjorde selv denne feilen og fant ikke ut av det før jeg hadde tatt flere troféer osv, så da måtte jeg starte på nytt. Du bør også registrere deg med et ikke ukjent fødselsår, da det kan hende du må oppgi dette i fremtiden for å endre mailadresse, passord eller lignende. Bare ta en av dine foreldres eller noe.

Lenke til kommentar
Lukter svindel detta her men å ikke oppgi faktisk fødseldato med år og jeg håper at Sony tar affære med dette og banner samtlige brukere som har gjort dette.

Jeg sendte mail til sony/nordisk film siden jeg hadde mistet passordet og glemt fødselsdatoen min. Fikk senere tilbake mail om at jeg visstnok var født i 1978! Merkelig at de ikke gjennomskuer folk! Forundrer meg ikke om de driter i det :)

Husker at sony fant ut at en person hadde flere kontoer/psn id brukere, men siden han hadde kjøpt noen småting på noen av kontoene fikk han beholde dette. Tror nok sony vet ganske mye, men ser ingen vits i å gripe inn. :)

Lenke til kommentar
Lukter svindel detta her men å ikke oppgi faktisk fødseldato med år og jeg håper at Sony tar affære med dette og banner samtlige brukere som har gjort dette.

Du tror de virkelig bryr seg om dette når en stor del av deres brukere er under atten? Vi skal ikke bare fengsle alle som gjør dette og på livstid?

Lenke til kommentar

Aldersgrenser er da ikke en lov som brytes, hvis jeg ikke tar helt feil... men en advarsel og oppfordring til at de under denne alderen ikke bør spille dette spillet?

Skulle vel egentlig ikke hvert sperret i det første, men synes ikke at noen skriver feil på fødselsdatoen slik at de kan spille det er en alvorlig kriminell handling.

Nei, vet du hva... så lenge foreldrene tillater ungene til å spille slikt, så fatter jeg ikke hva problemet er at man må skrive en liten leif i fødselsdatoen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde av alt av foreldrekontroll (og var registrert som 14), men likevel fikk jeg ikke spilt online på visse spill. Dette gjelder spesielt EA-spill, der det virker som om de har en automatisk alders-kontroll som hindrer deg uten at du kan gjøre noe med det. Jeg måtte lage en ny bruker som var over 18, og jeg anbefaler alle å gjøre det samme første gang.

Lenke til kommentar

Du tror de virkelig bryr seg om dette når en stor del av deres brukere er under atten? Vi skal ikke bare fengsle alle som gjør dette og på livstid?

Vell nå har jeg aldri sagt att disse bør fengsles med derimot bannes av Sony fordi av dem simple grunn att de bedriver med identitetsforfalskning og er egentlig ikke overasker att Sony gir blanke f og ikke gjør noe mot de av brukerne som gjør dette. Samme kan man si om butikker som selger ting som det er aldersgrense på enten være seg alkohol, røyk eller spill, de tenker kun profitt og konsekvensene for disse med å bryte aldergrenser er minimale. Så Sony er langt fra alene mot å tøye på reglene for sine kunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...