Joachim_F Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Civilization IV: Colonization har fått en etterlengtet oppdatering. Les mer Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Endelig! Selv om den vel egentlig ser ut til å være pretty much lik Snoopy/Dale sin uoffisielle patch.. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Endelig! Selv om den vel egentlig ser ut til å være pretty much lik Snoopy/Dale sin uoffisielle patch.. Bortsett fra at man slipper det håpløse systemet med frakt av skatter, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Du mener én skatt av gangen i en galleon? Sant, men Snoopy/Dale lagde en XML-setting, der du kunne sette hvor mange slots en skatt skulle ta.. endra man den til 2, fikk man plass til 6/2 = 3 skatter, som jeg syns var et godt kompromiss mellom gamle colonization og spillbarhet Men det er ikke nevnt noe om det i patchnotes ihvertfall. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Da er det vel bare å finne frem spillet og prøve det igjen. Ble så uhorvelig skuffa de første gangene jeg prøvde det at det har støvet ned siden da. Forhåpentligvis blir det litt bedre nå Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Prøvde nettopp å spille med et par mods, spesielt en med navnet age of discovery var bra, gjorde spillet mye mer likt gode gamle colonization. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fint at Firaxis har starta på jobben med å fikse dette spelet...som for min del var ein stor skuffelse. Vanlegvis er spel med "Sid Meier's" i tittelen svært vanedannande, men dette orka eg berre so vidt å tvinge meg igjennom ein gong. Det originale Colonization med litt oppdatert grafikk og grenser ville absolutt ha vore å foretrekke. Ein ting eg saknar i endringslista, er ein fiks for tida det tek å utdanne kolonistar. Dette vart berre latterleg, i alle fall på marathon. Etter å ha utdanna ein del spesialistar, kom tida det tok opp i fleire hundre turns. Eg håpar dei held fram med å oppdatere og fikse spelet, og at det etter kvart vil gjere seg fortent til tittelen. Kay Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ein ting eg saknar i endringslista, er ein fiks for tida det tek å utdanne kolonistar. Dette vart berre latterleg, i alle fall på marathon. Etter å ha utdanna ein del spesialistar, kom tida det tok opp i fleire hundre turns. Det er fikset det ...Education points required for graduation increase more slowly ... Education point threshold increases per city, as intended, rather than per player Med andre ord: tiden det tar å utdanne en colonist øker nå mindre per utdanning enn før, og hver by har sin egen threshold, istedenfor at alle byene deler threshold. Det burde hjelpe ganske mye Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ah, takk for opplysninga, fekk ikkje med meg den der. Då spørs det om eg kanskje skal leite fram att spelet og gi det ein ny sjanse. Kay Lenke til kommentar
Stream Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ah, nå skal jeg teste spillet igjen. Har bare prøvd det i 2-3 timer etter at jeg kjøpte når det kom ut på Steam i høst. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har de fiksa slik at man kan selge boikotta varer via Customs House, slik som i originalen? (Eller Warehouse Expansion som det vel nå heter). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Omsider, det var jaggu på tide de kom med denne oppdateringen, skulle vært her for lenge siden, la oss håpe de oppdaterer litt mer aktivt nå fremover. AtW Lenke til kommentar
ALV_InnleggNO Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er det en måte å tvinge Steam til å oppdatere? Etter å ha lest denne nyheten på gamer valgte jeg å reinstallere Civ4: Colonization gjennom Steam. Jeg kan høyreklikke på spillet i my games lista og velge at spillet alltid skal være oppdatert, men når jeg starter spillet og velge "about this build" står det fortsatt build 1.0.0.1 (altså Release). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå