Gå til innhold

Anmeldelse: Tom Clancy's Hawx

Anbefalte innlegg

Spilt demoen i noen dager nå og må si jeg fakitsk synes dette var skikkelig morro. Det jeg savnet mest var faktisk å kunne lande og lette flyet. Tar vekk mye av hele flyopplevelsen som nevnt over her. Kunne også vært en good del bedre grafisk når man flyr nærme bakken. Ser greit ut, men ganske livløst.

En ting er det jeg lurer på....

Når det gjelder flerspillermodusen....mente anmelder at man da kan spille med/mot hverandre som 2 player?altså på samme konsol med 2 håndkontroller? Eller mente han i Online modus på separat spillemaskin?

Kanskje teit spørsmål, men viktig vis jeg skal invistere i dette.

Forresten, noen som har testet online delen? Er denne bra, mange som spiller?

Takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

Hawx Ad :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette var skikkelig dårlige greier. Hvorfor står det ingenting i anmeldelsen om lydsporet på rakettmotoren i flyet som er kjørt i loop? Detaljer er viktig, og i en skikkelig anmeldelse skal sånt skrives ned. Platt historie, dårlig grafikk og en lydjobb som er sjeldent dårlig vare.

Det virker som dere tilgir et dårlig spill fordi det utgir seg for å være arkade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...