Imbakenneth Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 viss man betiller på absoluttspill får man den dagen da spille kommer ut da? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du skal få det den dagen det har release ja. Men har hørt at absoluttspill.no har sunket veldig i kvalitet i det siste og at mange ikke får spillene som de har forhåndsbestillt før lenge etter release. Har selv en forhåndsbestilling på Brutal Legend der, så håper for all del at jeg får det på release. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er dette trailern som skulle bli vist på SpikeTV? I så fall så liker jeg den korte versjonen myye bedre. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ah, digger den musikken. Samme som i We Were Soldiers. Jeg likte den bedre enn den korte, men det er nå min mening. Fikk litt inntrykk av at den ikke var helt ferdig heller? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg likte den siste traileren best. Er utrolig stemning:D Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg likte den også, gleder meg fryktelig til dette spilte. Noen andre som satser på forhåndsbestilling med Sarg. Johnny? Endret 8. september 2009 av Erik Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Skjønner ikke at dere liker den siste best Fikk gåsehud av den første. Den jeg linket til var altfor "dratt ut" og musikken var ikke like god som på den korte trailern. Men vi vet jo alle at smaken er som baken. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som har lastet ned spillet her ? Ser det har låget ute på nettet i en uke nå :o Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som har lastet ned spillet her ? Ser det har låget ute på nettet i en uke nå :o Håper ikke det! Slike mennesker skulle hatt bank! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som har lastet ned spillet her ? Ser det har låget ute på nettet i en uke nå :o Håper ikke det! Slike mennesker skulle hatt bank! Hadde jeg kunnet så hadde jeg gjordt det, men det hadde ikke stoppet meg å kjøpe det den 22. Sep Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hadde nesten helt glemt dette spillet fram til for et par dager siden. Men nå gleder jeg meg skikkelig Firefight kommer til å bli rått! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Da har jeg spilt campaign hos en kamerat med chippa xbox og fransk utgave av Halo 3: ODST. Veldig likt Halo 3, men de små endringene i gameplayet og New Mombasa funker veldig. Det er også forskjellige miljøer så klart, så det er ikke bare å rome byen som blir tingen. Synes needlern virker mer femi nå, litt "glattere". Romeo og Sgt. Forge(i HaloWars) er samme voiceactor også. Endret 8. september 2009 av Maury Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 hvor lang tid brukte du og hvilken vanskelighetsgrad? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Den "extended" versjonen var ikke så mye annerledes, bare mer fullstendig enn den første Hadde forventa mer for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 betale 35 pund + MVA + 100 i fortolling ser jeg ikke poeng i ....... Da er du oppe i hva det koster i Norge og du får det samme(beta+SGT J) Har deg seg sånn at man får beta-key uansett hvor man forhåndsbestiller? Sto ikke det på AS, så var vel derfor jeg helte mot play.com ... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 vil _tro_ keyen ligger i selve coveret har selv forhåndskjøpt det på gamestop til 49 kr + innbytte av 2 gamle spill Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Betaen får du tilgang til via disken. Alle med ODST får tilgang til den. Sgt. Johnson er relativt eksklusiv iforhold. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jammen daså, får nesten avbestille fra play.com og bestille fra AS istedet Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Platekompaniet gir ut med Sgt. Johnson, Veit ikke hva AS gir spillet med Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Platekompaniet Absoluttspill Game GameStop/EBgames Alle disse gir iallefall med med kode til Sgt. Johnson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå