rodrigues_ Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Den nye traileren var DRIT fet. Link Enig! Har sett den sånn ca. 10(!) ganger, den er sinnsykt kul og profesjonelt gjennomført. Men det minner meg ikke mye om Halo-universet. For meg var den trailern altfor "hardbarka" for Halo, den var nesten slik jeg kunne forventet meg en GeoW-film å se ut. Halo har jo faktisk klart å benytte seg av andre farger en grå og brun, i motsetning til GeoW. (Ikke noe hat her, liker begge spillene/universene kjempegodt). Håper det virkelig blir lagt en Halo-film, men da håper jeg den blir sånn som denne. Ja, faktisk litt mer voldelig (Gud så fjortis dette ser ut). Ikke noe PG-13 opplegg, lag den for et voksent publikum! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 De live-action kortfilmene både til Halo 3 og ODST er temmelig stilige. Merker at de har fått litt mer erfaring nå, to år senere, for den her var temmelig mye mer "fast-paced" enn de til Halo 3. Gleder meg til å se hva de får til med Halo: Reach, jeg Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Utrolig tøff trailer, synd at di ikke har gjort odst like "dark and gritty" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Forhåndsbestilt nå hos Absoluttspill, de har også Sgt. Johnson-koder nå. Og spillet koster 399 der, litt bedre enn 449 på Platekompaniet. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Den traileren var vist bare en del. Den hele skal vist nok være på 2 min og 30 sek mens den vi har sett hittil bare var 90 sek lang. Hele traileren kommer ut 7sep på spike tv. og sikker på youtube litt senere. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Den traileren var vist bare en del. Den hele skal vist nok være på 2 min og 30 sek mens den vi har sett hittil bare var 90 sek lang. Hele traileren kommer ut 7sep på spike tv. og sikker på youtube litt senere. Haha, jeg gleder meg faktisk. Weeird, jeg som har overhodet ikke har planer om å kjøpe det. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Da har jeg også forhåndsbestilt fra AS.no. Dont let me down again Den traileren var dødsfet Microsoft, lag en Halo ODST film NÅ! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Da har jeg også forhåndsbestilt fra AS.no. Dont let me down again Den traileren var dødsfet Microsoft, lag en Halo ODST film NÅ! En god nyhet. Kansje ikke en halo odst film men viss denne blir en suksess så kan jo det bli oppfølger. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 hallo er det den 22 i september som Halo 3 ODST kommer ut? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 hallo er det den 22 i september som Halo 3 ODST kommer ut? Stemmer det ja. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Fikk faktisk frysninger av den ODST traileren, ser frem til fullversjonen av klippet Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da har jeg også forhåndsbestilt fra AS.no. Dont let me down again Den traileren var dødsfet Microsoft, lag en Halo ODST film NÅ! En god nyhet. Kansje ikke en halo odst film men viss denne blir en suksess så kan jo det bli oppfølger. En film basert på boken The Fall of Reach hadde vært konge! Hvem er det som har laget traileren? Er det 343 Industries som står for produksjonen eller er det studioet til Peter Jackson igjen? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som har sett noe til den live action traileren i full versjon? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Den kommer på gametrailers.com, men du må huske tids forskjellen. I seattle (Bungie HQ) er klokken for øyeblikket 12:24 om dagen. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bestilte fra Play.com før idag, ble veldig frista da det følger med Reach beta i tillegg til SGT johnson Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bestilte fra Play.com før idag, ble veldig frista da det følger med Reach beta i tillegg til SGT johnson det gjør det jo med alle ODST spilla, uansett hvor du forhåndsbestiller det? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 betale 35 pund + MVA + 100 i fortolling ser jeg ikke poeng i ....... Da er du oppe i hva det koster i Norge og du får det samme(beta+SGT J) Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 + at han får spillet en uke (?) senere enn oss andre. Bestilte fra AS.no. Håper de sender på fredag så jeg kan ha det på lørdag Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) ja, glemte si at PLAY.com sender med skikkelig slow mail, tar minst 8 dager hos meg, amazon uk(der koster spillet 31 pund) har jeg alltid spill etter 3 dager i postkassen Endret 8. september 2009 av Kewy Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Da var ODST bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå