UNSCCapone Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 SGT. Johnson er som sagt en playable character i Halo 3: ODST. Det some er spesielt med han er at man trenger en kode for å unlocke han. Denne koden skal komme med hvis man forhåndsbestiller spillet, men tror det bare er hos spesielle butikker han følger med. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 No står det på platekompaniets side om ODST at du får med sgt,Johnsonn Skjul BESTILL NÅ OG FÅ KODER SOM LAR DEG SPILLE SOM SGT. JOHNSON FRA HALO 1 - 3 Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nice! Da bestiller jeg fra Platekompaniet i stedet for Play.com Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Pent! Skal forhåndsbestilles så snart jeg får stipendet mitt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det ser bare morsommere og morsommere ut! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Skal bli utrolig spennende og morsomt med firefight. Gleder meg til auto-mag Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tre uker igjen idag! Gleder meg ! GTTV kommer forresten med Bungie-spesial på torsdag, så regner med vi får se litt ODST der. Ikke nok med det, vi får noe om Reach også! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg skulle bestille det hos platekompaniet i dag men det gikk ikke, de hadde problemer med "databasen" Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tre uker igjen idag! Gleder meg ! GTTV kommer forresten med Bungie-spesial på torsdag, så regner med vi får se litt ODST der. Ikke nok med det, vi får noe om Reach også! Spennende, gleder meg mest til å få noe mer av Reach. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Sånn nå ver det bestillt. Dette er faktisk min første forhondsbestilling. Jeg så den RvB odst grien er det første episode av en serie med RvB episoder som handler om odst? eller var det mer et engangs tilfelle? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 ja, det er vel sikkert noen som har prøvd den betaversjonen som ligger ute nå. Kom med review! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har det kommet beta? Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Beta? Virkelig? Det har jeg ikke hørt noe om. Stemmer dette? I så fall må den prøves ASAP! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det finnes ingen public Halo 3 odst beta..... Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 majornelson: Be careful folks! RT @Stepto Hrm. I spy with my little eye some *illegitimate* ODST players. No early play for you. Commencing permabans. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Beta? Virkelig? Det har jeg ikke hørt noe om. Stemmer dette? I så fall må den prøves ASAP! Det har lekket en versjon ut. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Beta? Virkelig? Det har jeg ikke hørt noe om. Stemmer dette? I så fall må den prøves ASAP! Det har lekket en versjon ut. For å vere lit nazi. Har du bevis? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 http://kotaku.com/5347615/early-halo-odst-...y-bought-a-copy Med ekte kopier uker før release er det en selvfølge med piratkopiering. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Halo 3: ODST er hovedspillet på GTTV denne uken. http://www.gametrailers.com/episode/gametr...h=1&sd=0_hd Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Den nye traileren var DRIT fet. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå