Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat

Lakus

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Play bruker laaang til på å levere etter min erfaring. Bestilte Prince of Percia, og det landet i postkassen rundt 5 uker senere. Hva som skjer når det er over frakt har jeg ingen peiling på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At de bruker "lang" tid er jeg klar over, men jeg har kun bestilt filmer derfra hvilket tok ca 1,5 uker (kan være alles feil i løpet av den ruten), men alle disse var under toll-grensen, og derfor er jeg litt usikker.

Men ser flere spill jeg kan kjøpe derfra som det ikke haster med å få tak i, men å forhåndsbestille fra Play.com hvis man vil ha spillet på releasedato burde man virkelig ikke gjøre.

Lenke til kommentar

Også på diskusjon.no hadde PK ganske godt rykte på å være påpasselige med tid, iallefall som jeg fikk med meg.

Skulle gjerne gjort det selv, men er ganske så blakk for øyeblikket, og jeg vil nok heller forhåndsbestille et annet spill før Halo ODST (ingen premie for å gjette hvilket).

Lenke til kommentar

Var det ikke sånt at dette spillet skulle ha en veldig kort singelplayer? Blir aldri kjøp ved lansering ihvertfall, har jo sett dette gameplayet sånn en milliard ganger før... Virker også altfor likt Halo 3 på alle mulige måter, det må da gå ann å prøve på noe halvnytt? Blir Modern Warfare 2 på meg tror jeg, det er et heseblesende spill med sannsynligvis en like minneverdig singelplayer som forgjengeren. Det var ihvertfall ingen døde punkter i det spillet! Ikke så mye nytt i det spillet egentlig, men alt var så polert liksom

Lenke til kommentar

Alt for likt Halo 3 på alle mulige måter? Hallo!? Det er et Halo spill. Der slutter vel forsåvidt også likhetene, sett bortifra det at ODDT også er et FPS. Det er en helt åpen by man kan stutre rundt i, man velger selv i hvilken rekkeføle man vil gjøre ting, man organiserer angrep på fienden selv ettersom det er et åpent landskap med fiender som ikke bare løper rett mot deg. Videre spiller som et menneske og ikke en genmanipulert nær-cyborg drapsmaskin og dermed har man ikke regenererende helse og kan heller ikke ta like mye skade, hoppe like høyt eller slå like hardt. For min del høres ikke dette for likt ut, men hver til sin smak.

Lenke til kommentar
Alt for likt Halo 3 på alle mulige måter? Hallo!? Det er et Halo spill. Der slutter vel forsåvidt også likhetene, sett bortifra det at ODDT også er et FPS. Det er en helt åpen by man kan stutre rundt i, man velger selv i hvilken rekkeføle man vil gjøre ting, man organiserer angrep på fienden selv ettersom det er et åpent landskap med fiender som ikke bare løper rett mot deg. Videre spiller som et menneske og ikke en genmanipulert nær-cyborg drapsmaskin og dermed har man ikke regenererende helse og kan heller ikke ta like mye skade, hoppe like høyt eller slå like hardt. For min del høres ikke dette for likt ut, men hver til sin smak.

Jeg er helt enig med deg, Modern warfare 2 høres mer likt ut som MW1 en ODST gjør til Halo 3

Lenke til kommentar

Mye av det du nevner der visste jeg ikke om, det viser nok at jeg på en måte har bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe spillet med det første. Har ikke lest mye om spillet, men utifra gameplay-filmer ser det ut som at ODST har tilnærmet lik grafikk, våpner, våpenfølelse og gameplay som Halo3. Og når jeg synes at Halo3 var helt greit, så jeg er ikke helt hypa etter dette... Må vel være lov det? Men selvsagt så virker det noe bedre etter det du skrev der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...