Citus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kan man spille firefight over live? finne random folk? eller kan man bare invite venner til det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Firefight er liksom ment til å spilles over Live, men dessverre kan man ikke gå inn i Matchmaking med det. Vi får håpe at Bungie en gang oppdaterer spillet med den muligheten, for akkurat nå er vi nødt til å invitere venner. Med andre ord sliter du om vennene dine ikke spiller ODST. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Shit! Er det noen som er gira på å game i morgen eller no? Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 eg og ein kompiss kan spille gt er: morteno2 Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg blir med GT: waveshaft Lenke til kommentar
Citus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Jeg adda alle 3 håper vi prekas i dag da! Jeg tipper at Jrmaster35 er taggen din? Endret 18. oktober 2009 av Citus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå