Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat


Lakus

Anbefalte innlegg

Du spiller gjennom èn av 10 flashbacks og konkluderer med at spillet skal selges? Der røyk den lille tråden av "ekte gamer" du hadde i huden.

 

Når jeg likte ikke så godt Halo 3 så da er ikke ODST noe for meg... Hvorfor er den "ekte gamer" borte? Bare fordi jeg ikke klarer å spille Halo ODST? Ligger vel noe annet bak den kommentaren..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Toman, jeg bruker enhver ledig anlending på å legge inn indirekte personangrep mot deg. Get over youself-.

 

ODST er rimelig annerledes fra Halo 3 på en del punkter, og når du selv sier at du ikke gidder å prøve mer enn 1/10 av spillet før du forkaster det blir jeg litt oppgitt. Poenget mitt med "ekte gamer" kommentaren min er at du liker å kalle deg selv det, men jeg kan ikke se for meg noen ekte gamer kaste fra seg et spill så fort.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig med deg der. Samme med Firefigth også. Det er liksom nå som spillet er nytt en har sjangsen til å få med brukbart mange folk til å spille. Etter en stund vil langt færre på vennelista spillet det og da vil de bli mye vanskeligere å finne noen å spille med. Om de hadde hatt med Matchmaking til Coop og Firefight hadde man aldri trengt å være alene.

Lenke til kommentar

Skrudde på Xboxen min i dag etter at den har vært slått av i 2 måneder, siden at jeg hadde lyst å prøve ODST. Etter at jeg nå har spilt spillet i 2 timer, så er dette det dårligste spillet jeg har spilt til nå i år! Hele spillet lukter oppgulp og fan-service lang vei. Grafikken er blass og kjedelig, og det er jo også så forbanna mørkt! Ser jo ikke hvor jeg skal og byen man utforsker er helt livløs og døll.

 

Lyden er ekstremt puslete og de som gir stemmene til figurene er totalt uengasjerte. Gameplayet har vi sett så mange ganger før, og det er ingen store øyeblikk eller adrealin-kick noen plasser til nå! Dette er et makkverk, og det skal legges ut på qxl så fort som overhode mulig. Går heller tilbake til Batman: AA eller Killzone 2, det er kremspill det!

 

Du har jo akkurat den samme meninga som meg du! Det var godt deti ikke bare var eg som syns det va kjedelig og mørkt. Jaja eg går tilbake til Gears of wars 2 Horde mod xboxlive det er krem det :) Forresten hvilke stjernetegn er du?

Lenke til kommentar

Er det deler av kartet man ikke kan gå inn på? ^^

 

Nei, det høres jo ikke så utrolig langt vekke ut, men det spørs nå om ikke DLC til en utvidelsespakke som opprinnelig skulle bli en DLC kommer til å fyre opp om ørene på enkelte. "Omg I paed 4 his gaem already! Bbqfuck".

Lenke til kommentar

Skrudde på Xboxen min i dag etter at den har vært slått av i 2 måneder, siden at jeg hadde lyst å prøve ODST. Etter at jeg nå har spilt spillet i 2 timer, så er dette det dårligste spillet jeg har spilt til nå i år! Hele spillet lukter oppgulp og fan-service lang vei. Grafikken er blass og kjedelig, og det er jo også så forbanna mørkt! Ser jo ikke hvor jeg skal og byen man utforsker er helt livløs og døll.

 

Lyden er ekstremt puslete og de som gir stemmene til figurene er totalt uengasjerte. Gameplayet har vi sett så mange ganger før, og det er ingen store øyeblikk eller adrealin-kick noen plasser til nå! Dette er et makkverk, og det skal legges ut på qxl så fort som overhode mulig. Går heller tilbake til Batman: AA eller Killzone 2, det er kremspill det!

 

Du har jo akkurat den samme meninga som meg du! Det var godt deti ikke bare var eg som syns det va kjedelig og mørkt. Jaja eg går tilbake til Gears of wars 2 Horde mod xboxlive det er krem det :) Forresten hvilke stjernetegn er du?

 

Ja, vi er ikke akkurat i flertall i vår mening av ODST virker det som :p Ble i hvertfall megaskuffa over det spillet, og det ligger på QXL at the moment! Jeg har væren som stjernetegn, hva har du?

Lenke til kommentar

Jeg tok å fullførte første levelen på Halo ODST på under 4 min på heroic, litt vel kort og for lett :p

 

Men jeg skal selge spillet uansett, ble ikke revet med desverre..

Det høres ut som du bare har spilt fra du lander til du starter ditt første oppdrag. Uansett hvordan kan du si at et spill er dårlig etter at du har spilt 4min, men du er jo ikke akkurat kjent for å være den mest objektive på forumet heller.

 

Ingen som vil spille med meg på FireFight uansett så da er hele vitsen vekke med coop, burde vært en matchmaking for coop!!

 

Hmm, jeg lurer på hvorfor? *sarkastisk*

Lenke til kommentar

YEY! jeg kjøpte meg Halo 3: ODST i dag :D lurer på om noen vil game rundt en dag eller no! Også lurte jeg på en ting til! Når jeg kjøpte spillet fikk jeg to cder, den ene er halo odst og andre er vel multiplayer fra halo 3 er det achivements der også? Add meg hvis du vil game snarest :p FapCitus!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...