Gormers Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 bare å invite (på live) Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kjøpte meg en xbox360 og sitter spiller Halo3 og venter spent på ODST. Litt offtopic, men hvordan joiner jeg online delen eller det bare sånn invite greier? Som foreksempel battlefield BC kunne jeg bare jone ett random game. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det er ikke matchmaking, så du må ha venner på xbox live for å spille online. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 tror han mener halo 3 nå, gormers? Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 I Halo 3 er det bare å joine games Du kan ikke velge rom og liknende (har ikke spilt Halo 3 online), men det er Matchmaking som da vil i at de matcher deg med andre folk som ligger nogenlunde på ditt nivå når det kommer til ferdigheter Kommer med nok en request ang. Deja Vú achievmenten nå (dere begynner sikkert å bli drittlei:p ), men er jaggu meg ikk lett å få samlet 4 stk. til en kjapp seanse Så hvis noen har lyst lov eller tid, så har jeg tid og anledning hele dagen i morgen samt. kvelden, og jeg blir gjerne med på litt FireFight etterpå GT: Wangen360 Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg blir med på både Deja Vú achievmenten og firefight imorgen. Bare si en tid og jeg er der. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg kan være med på Deja Vu etter kl halv 9 hvis det er greit for dere, må desverre på jobb idag :/ edit: leif Endret 1. oktober 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kunne vært interessert i å ta Deja Vu og Endure en gang i helgen. Gjerne fredag kveld . v Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg blir med på både Deja Vú achievmenten og firefight imorgen. Bare si en tid og jeg er der. Jeg kan være med på Deja Vu etter kl halv 9 hvis det er greit for dere, må desverre på jobb idag :/ edit: leif Kan godt ta det halv 9 hvis det passer for flere.... For min del er det intet problem Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kan bli med i helga Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva burde jeg gjøre? Fullføre SP alene på heroic eller gjør det med noen andre? Er litt singelplayerfreak jeg når man har et nytt spill i hus... Er vel med på Firefight når jeg har rushet ferdig spillet.! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er nok en som fullfører alene først.. Selv om jeg ikke har gjort det enda ^__^ Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg blir med på både Deja Vú achievmenten og firefight imorgen. Bare si en tid og jeg er der. Jeg kan være med på Deja Vu etter kl halv 9 hvis det er greit for dere, må desverre på jobb idag :/ edit: leif Kan godt ta det halv 9 hvis det passer for flere.... For min del er det intet problem Jeg er også med på både deja vuu og endure.. gamertag: crimsondevii Halv 9 passer greit for meg ^^ Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jess, hvordan står det til med folka? er dere klare eller? Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vi er online og er 3 stk. så bare kom du Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 har fått halo 3: ODST nå viss noen har løst til å ha meg med på noe med halo 3: ODST så add meg GT: imbakenneth Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Takker for følget igår! Veldig kjekt! tror mikrofonen min var litt på jordbærtur for den funka ikke hele tida, men men. Er dere med på noen firefights ikvell og? Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 viss jeg kan være med vil jeg det ( men kan henda jeg ikke kan i kveld, får besøk av søskenbarnet så jeg vet ikke hvor lenge han blir. ) GT min er: imbakenneth Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har forresten oppdatert førstepost med blant annet tre videoer som kan hjelpe dere som er ute etter Vidmaster achievementene. Jeg vet iallefall at uten den ene videoen hadde jeg brukt langt mer tid på Deja Vú enn hva jeg/vi gjorde når vi tok den. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bra, men Skjul-tagene fungerer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå