Haunts Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Jeg er med på Firefight i Hele morgen, så bare legg meg til og send en melding på live så er jeg helt sikkert med Edit: Blir vel på kvelden, da jeg glemte at jeg får besøk i morgen >< Men hele torsdag er jeg sansynligvis med Endret 29. september 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Samme her Kommer vel hjem midt på dagen i morgen. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er med i morgen selv... Setter meg ned med litt FIFA 10 nå istedet så kjører noen timer der ;o Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bare send meg en melding når jeg er på selv om jeg spiller noe annet. Er alltid med på firefight. GT: waveshaft Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bare send meg en melding når jeg er på selv om jeg spiller noe annet. Er alltid med på firefight. GT: waveshaft Har du Headset Waveshaft? Vi klarte jo Endure idag, men mener bestemt at du ikke sa noe som helst Regner med at du hørte på oss hvertfall... Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Har du Headset Waveshaft? Vi klarte jo Endure idag, men mener bestemt at du ikke sa noe som helst Regner med at du hørte på oss hvertfall... Beklager var noe surr med mikrofonen min, så jeg måtte ta den ut. Men jeg hørte alt dere sa. Skal skaffe ny i morgen. Endret 29. september 2009 av waveshaft Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Bare jeg som synes det er stilig at Buck ligner såpass på stemmegiveren sin som han gjør? Edit: Det er forresten Nathan Fillion, for de fleste er han kjent som Reynolds i Firefly og Serenity. Han er også den "første" Ryan i filmen Saving Private Ryan. Trivia: I Halo 3 gir han stemme til en sersjant som benytter radiosystemet, hvor han introduserer seg selv som Sergeant Reynolds, et stort nikk mot sin karaktèr i Firefly. Edit x 2: Legger forresten inn gamercardet mitt her for de som evt. vil spille Firefight e.l. litt frem i tid: Endret 30. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Endelig fikk jeg Halo 3 ODST til 360 og FIFA 10 til PS3, nå blir det gaming!!! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Fikk endelig spillet idag så jeg er med på Firefight! GT i signaturet. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som er med på Deja Vú Achievmenten nå eller om ikke så lenge? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg er definetivt med. Gif me GT så sender jeg FR. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Firefight eller achievements noen? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kommer hjem senere i kveld Har enda ikke tatt endure... Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 jeg er med om ca. 1 time eller noe på Deja Vu & Firefights Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg fikk faktisk ODST fra Elkjøp i dag, samt FIFA 10 som jeg hadde avbestilt. Merkelig. Noen som har fått Sgt. Johnson kode ennå? Elkjøp er vanvittig trege. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg også har fått det nå så send invitasjon viss noen skal holde på med firefight eller campeign Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Noen som er med på firefight på windward? Mangler to til. edit: fullt Endret 30. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jippi, fikk Deja Vu og Annual i stad. Tok 2 og en halv time, men det var god funz Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som er med på Deja Vú og FireFight nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå