yayz Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 "It's charging it's excavation beam!" "But the dig site is on the other side of the city!" Vi slet der i sikkert en halvtime... seriøst Etter en stund var det blitt gjort om til "But the di** has the the size of the city" eller noe sånt Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Noen som vil spille litt ODST på firefight, trenger de achievementa. Gamertag er Rushpowr, er på i morgen fra 16.30 Jeg blir gjerne med. Gt er waveshaft Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Sånn ca. da det hadde gått 2timer etter Lakus, kunne jeg også si: 1000/1000 Jeg og Lakus med flere brukte veldig lang tid, men det var en svært hyggelig tid tiltross. Aldri ledd så mye, først team-killing helt tilfeldig. F. eks sa jeg at jeg om 123 så dør Lakus og hans partner på Mongoosen, helt tilfeldig faller dem ned når jeg skyter og er midt i skuddlinjen til en rakett retta mot ghost Excavation beam tok av helt Lakus, holdte mildt sagt på å daue. Endret 29. september 2009 av Maury Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som vil spille litt ODST på firefight, trenger de achievementa. Gamertag er Rushpowr, er på i morgen fra 16.30 Jeg blir gjerne med. Gt er waveshaft La deg til på XBL Trenger da en person til to fill out the blanks - Wangen360 - Rushpowr - waveshaft - ??????????? Logger på rundt 16 tiden, så bare en en invite så kommer jeg Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Har skaffa meg ODST no, men har ikkje spelt Halo sidan det første eller andre spelet, så å spele med nokon som har litt meir peiling enn meg hadde ikkje gjort noko. Legg meg gjerne til om nokon vil spele ODST eller Halo 3 MP, gamer tag er EinrideXBL Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Ja det var dårlig forklart^^ Med freezelag mener jeg at alt stopper opp i noen sekunder, men du kan sikte rundt fortsatt. Når man har annen lag så føles det ut som man går på sørpe når man styrer, og man skyter ikke med en gang man trykker på knappen. har som regel enten freeze-lagg, eller sån som gjør at man går langt framover, for så å bli teleportert tilbake til en helt annen plass, eller at hele spillet bare går tregt og hakker på en måte men jeg håper på update eller noe sånt, for tror det er ganske mange som sliter med lagg Endret 29. september 2009 av Savvi McWin Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som vil spille litt ODST på firefight, trenger de achievementa. Gamertag er Rushpowr, er på i morgen fra 16.30 Jeg blir gjerne med. Gt er waveshaft La deg til på XBL Trenger da en person til to fill out the blanks - Wangen360 - Rushpowr - waveshaft - ??????????? Logger på rundt 16 tiden, så bare en en invite så kommer jeg Jeg er med. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Da var vi 4... Har alle 3 på lista mi, så vi møtes online 16:30´ish. waveshaft er online allerede så da venter vi så og si på Rushpowr Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jepp. Jeg skal spise nå, så kommer jeg online. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Fikk ikke idag heller, og når jeg får det så er det ingen som vil hjelpe meg alle har jo rushet ferdig Halo ODST... Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 satt opp rom nå......Starter med Campaign: Legendary (Deja Vu) Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Skulle gjerne vært med på Deja vu, men xboxen jeg har lånt de siste ukene skald dessverre leveres inn. Håper det er noen som vil være med på den når jeg får tilbake min fra rep. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ah. Jeg lagga ut. Håper virkelig det kommer en slags patch elns snart som fikser lag. Har hatt en del lag når jeg spiller FF Online. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Excavation beam tok av helt Lakus, holdte mildt sagt på å daue. Det beste er jo at det egentlig ikke er noe morsomt, men etter 20 repetisjoner ler man før man hører det ^^ Gratulerer med 1000/1000 forresten. (Og velkommen etter. Harr. Harr.) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ikke noe Halo idag heller Godt at Laland var utolmodig så jeg fikk spilt igjennom det på legendary i Coop^^ Må bare si at det var definetivt topp 5(punt intended, topp 2 kanskje) på min liste over Halo campaignes Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som er gira på litt Firefight? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan ikke i kveld, men gjerne i morgen Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 La deg til odesseiron GT'n min: Cerandin, som jeg sikkert har spamma 1000 ganger :b Noen som er med på firefight, sånn NÅ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er det egentlig noen her som enda ikke har fått det fra Elkjøp ? Sendte mail i går.. Bestilte 17.9 og fikk mail mandag 21.9 om at det ble sendt da. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som er med på Deja Vu achievmenten eller Firefights nå? Har ferie, så prøver å gjøre meg ferdig med ODST mens jeg har tid og ork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå