Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En del av dem spawner også, dro til andre siden av mapet(for å lete etter audio-filene) og kom tilbake så var det spawnet nye. Var på et åpen området, ikke de lukka "safari"-områdene.

 

Ble jævelig forbanna i stad, hadde det ikke vært for en kid som heter Vegard som var eneste som kunne som på hadde vi faktisk fått Endure-achievementen. Han daua 28 ganger, mens jeg og en annen en var nest-høyest med 13 og 15 deaths :p

Og han faile på de 2 siste fiendene ved å gå rett på de to fiendene som var igjen...

Endret av Maury
Lenke til kommentar
nei jeg spiller med folk fra england (har ikke vært problem med andre spill) og norge. har ikke hatt problem før, eller nå på andre spill enn odst
Når jeg har spilt med 4 norske så har jeg fått freeze-lag, som ikke har vært så problematisk som regel, men hvis man spiller med noen som er hosten, og hosten bor langt borte, så blir det sånn at man glir rundt liksom, og alt man gjør skjer litt etterpå. Den lag-en er værre.

 

ja det er klart, men til og med når jeg spiller med en kompis som bor i stavanger, og jeg bor i haugesund (som er nabobyer) og da får vi freezelagg og andre typer lagg hvis det finnes forskjellig navn på det :p

Lenke til kommentar

ringte elkjøp nå, de sa at det var sendt på fredag, så får sikkert det i morra men skal reise til bestefar og bestemor i morra så blir ikke så mye gaming på meg med halo 3: ODST på en stund nå :cry:

 

ringte elkjøp nå, de sa at det var sendt på fredag, så får sikkert det i morra men skal reise til bestefar og bestemor i morra så blir ikke så mye gaming på meg med halo 3: ODST på en stund nå :cry:

Lenke til kommentar
Fikk ikke jeg heller fra Elkjøp, hvor lenge må jeg vente på mitt første eksklusive spill til 360 til nå iår

Ingen bestillinger på 360 spill derfra mer...

Har du tenkt å bestille andre spill derifra da?

 

Nope skal ikke det, viss dem har tilbud på spill i framtiden så går jeg i butikken å kjøper spill på Elkjøp...

Har ikke planer å bestille spill der uansett hvilke konsoller jeg har, blir sikkert skuffet enda mer. Bare tenker på viss jeg hadde bestilt UC2 der og ikke fikk det for over 1 uke etter lansering da hadde jeg klikket vel så mye som jeg gjør nå på at Halo 3 ODST ikke er motatt.... :D

Lenke til kommentar

Nope skal ikke det, viss dem har tilbud på spill i framtiden så går jeg i butikken å kjøper spill på Elkjøp...

Har ikke planer å bestille spill der uansett hvilke konsoller jeg har, blir sikkert skuffet enda mer. Bare tenker på viss jeg hadde bestilt UC2 der og ikke fikk det for over 1 uke etter lansering da hadde jeg klikket vel så mye som jeg gjør nå på at Halo 3 ODST ikke er motatt.... :D

 

 

vi er uheldige vi to :(

 

halo serien er den beste av spill synes jeg og det er fryktelig å gå glipp av den tirsdagen og ondsdagen og videre, så jeg er veldig veldig skuffet over elkjøp.

 

viss jeg hadde spillet så hadde jeg vært med på firefihgt, men jeg reiner med at jeg får det i morra så bare add meg :D GT: imbakenneth

Lenke til kommentar
Fikk ikke jeg heller fra Elkjøp, hvor lenge må jeg vente på mitt første eksklusive spill til 360 til nå iår

Ingen bestillinger på 360 spill derfra mer...

Har du tenkt å bestille andre spill derifra da?

 

Nope skal ikke det, viss dem har tilbud på spill i framtiden så går jeg i butikken å kjøper spill på Elkjøp...

Har ikke planer å bestille spill der uansett hvilke konsoller jeg har, blir sikkert skuffet enda mer. Bare tenker på viss jeg hadde bestilt UC2 der og ikke fikk det for over 1 uke etter lansering da hadde jeg klikket vel så mye som jeg gjør nå på at Halo 3 ODST ikke er motatt.... :D

Jeg skall ihverfall bestille fra platekompaniet neste gang. Fikk det 3 dager før det kom ut i butikkene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...