Imbakenneth Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 mange som ikke har halo 3: ODST her på forumet eller ( dem som har bestillt fra elkjøp ) ? Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Er med på Endure & Deja Vu achievments idag, + firefight, så for andre som vil (helst etter fotballkampen idag),legg til Wangen360 Endret 27. september 2009 av Wangen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Skal prøve å huske på å legge deg til ^__^ Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Bare å adde meg for firefight Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gjort det allerede . Jeg er mest sannsyblig med litt senere, fra åtte og utover. Bare å legge meg til, GT'en er nypis. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 mange som ikke har halo 3: ODST her på forumet eller ( dem som har bestillt fra elkjøp ) ? Jeg har ikke fått det enda. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 mange som ikke har halo 3: ODST her på forumet eller ( dem som har bestillt fra elkjøp ) ? Jeg har ikke fått det enda. ok få håpe at vi får det i morra da!! Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 er det mange som sliter med lagg på odst? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvis noen vil spilla campaign legendary, si ifra nu. Ja, spesielt med folk man spiller med fra statene. Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 nei jeg spiller med folk fra england (har ikke vært problem med andre spill) og norge. har ikke hatt problem før, eller nå på andre spill enn odst Lenke til kommentar
AnxiousHH Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 er det noen her som veit hvor koden til sersanten skal skrives inn, prøvde på markedplace i "reedem code" ruta, men da sto det at koden var brukt. PS: jeg bestilte det fra GameStopp og det var der jeg fikk koden er det noen her som veit hvor koden til sersanten skal skrives inn, prøvde på markedplace i "reedem code" ruta, men da sto det at koden var brukt. PS: jeg bestilte det fra GameStopp og det var der jeg fikk koden Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 nei jeg spiller med folk fra england (har ikke vært problem med andre spill) og norge. har ikke hatt problem før, eller nå på andre spill enn odstNår jeg har spilt med 4 norske så har jeg fått freeze-lag, som ikke har vært så problematisk som regel, men hvis man spiller med noen som er hosten, og hosten bor langt borte, så blir det sånn at man glir rundt liksom, og alt man gjør skjer litt etterpå. Den lag-en er værre. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen som er med på Deja Vu & Endure Achievmentene om ca. 20 min? Må være 4 stk Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Og med deg var vi 2 Trenger da 2 til som vil begi seg ut på frustrasjon Og foreslår at vi starter med Deja Vu ettersom den er "kjappest" Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vet ikke om jeg kan ta den siden jeg har ikke tatt dem to siste banene enda 8D Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kan godt ta Endure achievmenten Er usikker på hvilken bane som er lettest, men Alpha Site skal være en av de "lettere" Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 mange som ikke har halo 3: ODST her på forumet eller ( dem som har bestillt fra elkjøp ) ? Jeg har ikke fått det enda. Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Nå mangler jeg kun "Endure" og "Naugthy, Naughty" for å ha 1000/1000. Tar Naughty, Naughty" alene på Easy i morgen, og prøver å finne noen "gode" å ta Endure med. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nå mangler jeg kun "Endure" og "Naugthy, Naughty" for å ha 1000/1000. Tar Naughty, Naughty" alene på Easy i morgen, og prøver å finne noen "gode" å ta Endure med. Bruk dette bildet for å finne dem: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå